-Ummm gemu Brick în gât, în timp ce o limbă fierbinte îi înghiția limba mică.
O mână puternică o prinse de șold, în timp ce cealaltă alunecă în cămașa lui Brick din spate.
-Ah, ah, ah, Day, ah, ah, e suficient , a spus Brick, în timp ce Day își întoarce fața și o îngroapă în gâtul alb al figurii mici.
Fața lui Brick se ridică cu o furnicătură în piept și Day desface 3 din nasturii cămășii lui Brick, expunând pielea netedă a unui piept alb, apoi se aplecă și suge pielea moale.
În mod involuntar, brațele subțiri ale lui Brick se înfășurară în jurul gâtului lui Day.
* Atingeți Atingeți *
-Nong Day, clienta care a făcut o programare cu tine pentru a-și coafa, e aici. Non Day. De ce ai încuiat... ușa camerei? a strigat Belle în fața biroului.
— Da... Day există un client, spuse Brick.
Brick împinse în grabă pieptul dur al lui Day. Day și-a îngropat fața în pieptul lui Brick și a oftat din greu, apoi l-a lăsat pe Brick din poală și s-a ridicat să deschidă ușa cu o privire confuză pe față.
-Cine e aici acum, Belle? a întrebat Day.
Belle aruncă o privire în cameră și îl văzu pe Brick nasturându-și în grabă cămașa, cu fața roșie. Căruia Belle le-a aruncat un mic zâmbet.
— Oh, îmi pare rău că vă întrerup, spuse Belle cu dezinvoltură.
Brick nu îndrăzni să se întoarcă să se uite la Belle pentru că îi era rușine.
-Hai, nu spune nimic. Hai să mergem să vedem clientul ,a spus Day cu severitate înainte de a se îndepărta și a împinge corpul mare al lui Belle.
Brick a stat stânjenit în biroul lui Day o vreme. Înainte de a ieși încet să îl vadă pe Day făcând părul clienților lui.
Ieșind, a surprins privirea cochetă a lui Belle.
Day, care stătea în picioare și făcea părul clientului, s-a întors puțin să se uite la el înainte de a se întoarce pentru a continua să pieptăne.
-La ce te uiți, P’Belle? a întrebat Brick, cu vocea încă tremurândă, dar purtându-se ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Belle a întins mâna și l-a înghițit pe gâtul lui Brick, făcându-l pe Brick să înghețe înainte de a se grăbi să se uite în oglindă și să se uite în jos la propriul gât. El a crezut că Day lăsase o urmă asupra lui, dar nu a reușit să o găsească, așa că s-a întors să se uite din nou la Belle, dar ea stătea acolo, râzând, cu Day uitându-se la ei confuz.
— P'Belle își bate joc de mine, îi spuse Brick lui Belle cu voce joasă.
-Despre ce vorbești? Mă calomniezi , a răspuns Belle, Brick nu mai putea vorbi pentru că se simțea jenat, așa că s-a dus să se așeze pe canapea.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...