Special Ziua de naștere a lui Brick 🎉🎉

275 9 2
                                    

- Brick! Vii?

Vocea aprigă a lui Day răsuna în cameră, surprinzându-l pe Brick care stătea pe canapeaua din sufragerie, vorbind la telefon.

— Lasă-mă să vorbesc cu Nick o clipă, strigă Brick înapoi.

- Dacă nu închideți telefonul în 5 minute, anulez toată această călătorie ,a strigat din nou Day.

-La naiba. Nick, asta e tot deocamdată. Day începe deja să se plângă. Păcat că nu poți veni cu mine ,i-a spus Brick prietenului său cel mai bun înainte de a-și lua rămas bun și de a închis.

Brick intră în dormitor și îl găsi pe Day stând nemișcat la picioarele patului.

- Trebuie doar să fie adus la mașină dimineața. De ce răzbești? Totul este împachetat și gata de plecare , a spus Brick cu o voce înăbușită.

Day se uită cu înverșunare la Brick.

-Știu, dar numai lucrurile mele sunt împachetate. Ce ai de gând să iei cu tine? Dacă nu te superi, împachetează-l în seara asta, ca să nu fim nevoiți să ne grăbim mâine , s-a plâns Day.

- Ce ai de gând să iei? Alege-l și adu-mi-l. Îți voi pune în geantă , a spus Day.

Brick s-a dus să adune obiectele pe care voia să le aducă pentru călătoria lor și i le-a înmânat lui Day. Day le-a împachetat în geantă pentru el. Nu a durat mult până când au fost împachetat terminat.

-Du-te să faci un duș și vino la culcare. Va trebui să plecăm dimineața devreme , a spus Day.

Brick s-a dus să-și facă duș înainte de a se pregăti de culcare.

— Day, de ce nu îi inviți pe ceilalți să meargă cu noi? Brick se întinse pe patul lor lângă Day și întrebă.

— Nu vrei să pleci, doar noi doi? întrebă Day înapoi, trăgându-l pe Itt într-o îmbrățișare.

- Ei bine, pur și simplu se simte puțin ciudat. De obicei ies cu prietenii mei. Când doar noi doi vom sărbători, se simte ciudat ,a spus Brick.

— Dacă ai prefera să sărbătorești aici cu prietenii tăi, nu mă deranjează, spuse Day încet.

Brick și-a ridicat imediat capul să se uite la persoana care îl îmbrățișează.

- Mi-e somn... Hehe. Merg cu tine acum. Nu se întâmplă des să iei concediu de la serviciu și să-mi planifici ziua de naștere în din timp, așa. Cum aș putea să ratez asta? În mod normal, întreb mereu pentru bani, în schimb , a spus Brick zâmbind.

-Vorbești prea mult. Dormi bine , îl întrerupse Day pentru că nu vrea ca Brick să-l mai enerveze.

Day se întinde să stingă lampa de noptieră înainte de a-l îmbrățișa pe Brick până adorm amândoi.

-Brick poți dormi în mașină. Grăbește-te și ajută-mă să ne iau lucrurile mai întâi , a spus Day, îndemnându-și iubitul, care mergea somnoros în spate, să-și ducă geanta și să meargă repede la mașină.

- Așteaptă... Vin... Iată geanta mea... Ahh , spuse Brick căscând înainte de a pune lucrurile pe care le ținea pe bancheta din spate a mașinii. L-a lăsat pe Day să organizeze singur portbagajul mașinii. Sincer, voia doar să se urce în mașină și să continue să doarmă. Day și-a privit iubitul, a clătinat din cap și a zâmbit.

- Timp de două zile, o să-ți dai drumul. Consideră că asta îți face plăcere de ziua ta ,își spuse Day.

Când totul a fost împachetat în mașină, Day a urcat pe scaunul șoferului înainte de a pleca imediat din apartament. Day a continuat să conducă. Nu voia să ajungă acolo prea târziu. Încerca să ajungă la destinație înainte de prânz.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum