-Scuzați-mă , strigă o voce din spate, făcându-i pe Brick și Nick să se întoarcă să se uite.
-Ce este? a întrebat Brick, cu Nick stând în spatele lui.
-Câți dintre voi sunteți acolo? a întrebat omul mare.
Brick s-a gândit că persoana din fața lui ar putea fi un atlet sau așa ceva.
-Câți oameni vezi?a întrebat Brick încet.
-Brick, a întrebat el frumos, răspunde bine. Ei bine, doar noi doi , a bătut Nick pe umărul prietenului său înainte ca el să fie cel care să răspundă.
-Nu, e în regulă. I-am văzut pe cei doi de când se jucau în cascadă. Bănuiam că probabil sunt doi oameni. Păi... ne gătim noi în curând, așa că îi invit pe cei doi. din partea voastră să vă alăturați grupului. Tailandezii avem și compasiune să le împărtășim. Să nu credeți că este o păcăleală , a spus omul mare zâmbind.
-Cred că...ar refuza Brick.
— Bine, spuse Nick primul, făcându-l pe Brick să se întoarcă să-și privească prietenul cu ochi fioroși.
-Ce? E atât de drăguț. Apropo, cum te cheamă?a întrebat Nick zâmbind.
-Numele meu este Ball. Acesta este fratele meu, Bass. Sunt Nie, Ei, Job și Kit, și-a prezentat Ball prietenii și fratele mai mic care așteptau la coadă pentru a face un duș în apropiere.
-Bună ziua, mă numesc Nick, în ceea ce privește acesta, îl cheamă Brick. Îmi pare bine să te cunosc, spuse Nick încet, la care Ball dădu din cap și zâmbi.
Dușul în care se alinia Brick era gol, așa că Brick a intrat în baie fără să scoată un cuvânt.
Când ambele părți au făcut duș și și-au schimbat hainele, s-au întors la cort și, întâmplător, cortul de petrecere al noului prieten era întins foarte aproape de al lor.
-Ești un rinocer, așa cum a spus Neil, hei, am să te acuz la el, a spus Brick, în timp ce stătea în cortul său cu Nick.
— Uh, te rog acuză-mă, spuse Nick.
-Ei bine, dacă te acuz, nu mă învinovăți. Dar acum mi-e foame, hai să mergem să luăm ceva de mâncare, acolo e un magazin de proximitate. Mă duc să cumpăr lanterne, pentru că niciunul dintre noi nu am adus. Night nu ne-a spus că trebuie aducem asta, ci doar a spus să aducem un cort, pături și echipament de duș , a spus Brick.
-De ce ai de gând să cumperi mâncare? Hai să mâncăm chestii gratis haha, a spus Nick.
— Brick, Nick, vino să mănânci cu noi, strigă vocea lui Ball de la celălalt capăt.
Cortul lui Ball era destul de confortabil, deoarece pregătise o mulțime de lucruri. Poate pentru că el și prietenii lui vin aici des. Deși sunt mulți turiști, se simte un sentiment de intimitate.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...