Special: Ziua Songkran 🔞🔞🔞🔞

335 10 4
                                    

Brick pune-ți hainele în geantă , a răsunat vocea lui Day în timp ce Brick stătea în sufragerie și se uita la televizor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Brick pune-ți hainele în geantă , a răsunat vocea lui Day în timp ce Brick stătea în sufragerie și se uita la televizor. Se întoarse imediat să se uite la Day.

-Unde mergem? întrebă Brick curios.

- Mâine mergem la salon , a răspuns Day.

— De ce mergem acolo? întrebă Brick .

Day se întoarse să se uite la Brick.

- Puneți prea multe întrebări... Ce vacanță urmează? Nu sunteți în mod normal entuziasmat de sărbători și festivaluri? spuse Day înapoi cu o voce calmă.

— O să sărbătorim acolo Songkran? întrebă Brick .

Day dădu din cap, da.

- De ce faci fața aia? Vrei să pleci sau nu? întrebă Day încet, văzând expresia ezitantă a lui Brick.

- Ei bine, vreau să sărbătoresc asta aici, în Bangkok. Vreau să merg la Festivalul Songkran Silom , a răspuns Brick încet pentru că o sărbătorește acolo în fiecare an, împreună cu prietenii săi.

Day se uită în gol la Brick.

- Nu , răspunse Day  iar Brick a făcut imediat o mutră când a auzit asta.

- Vreau să sărbătoresc la Bangkok , a insistat Brick să rămână în Bangkok.

Day se uită în gol la Brick

- Dacă vrei să te întorci la salon, poți să mergi singur , a spus Brick egoist pentru că credea că Day va ceda oricum în fața lui.

— Bine, răspunse Day pe un ton plat, făcându-l pe Brick să zâmbească larg.

- Mă voi întoarce singur. Poți să stai aici cu prietenii tăi și să sărbătorești cu ei, a spus Day înainte de a intra în dormitor.

Acest lucru a făcut ca zâmbetul lui Brick să cadă imediat. Îl urmă repede pe Day în dormitor. L-a văzut pe Day scoțându-și câteva haine și trâtindu-le în geantă.

— Day, chiar mergi singur acolo? întrebă Brick doar pentru a fi sigur, în timp ce se întrebă dacă Day încerca doar să-l tachineze sau nu.

- Umm... Ar trebui să te îmbraci. O să te duc acasă la părinții tăi ca să pot turna apă pe statui cu tine ,a răspuns Day calm.

— Ce... e asta astăzi? Brick la întrebat pe Day când a văzut că azi era 12 aprilie.

-Nu... te duc acum pentru că nu voi fi aici. Mă întorc pe 18, așa că o să turnez apă pe statuie azi , a răspuns Day, făcându-i imediat ochii mari lui Brick.

— Vei fi la salon șase zile? întrebă Brick, uluit.

— Hmm, îi răspunse Day scurt.

Silueta înaltă se apropie să-și împacheteze restul lucrurilor.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum