Capitolul 15

225 17 2
                                    

De îndată ce ușa de la camera de recuperare a lui Night s-a deschis, Day s-a întors să privească și s-a încruntat când a văzut silueta lui Brick intrând

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


De îndată ce ușa de la camera de recuperare a lui Night s-a deschis, Day s-a întors să privească și s-a încruntat când a văzut silueta lui Brick intrând.

Silueta înaltă se ridică imediat înainte de a-l conduce pe Brick în baie.

--De ce ai venit? Ți-am spus să nu vii! zise Day cu o voce adâncă, dar nu foarte tare.

Brick nu a auzit ce a spus pentru că a fost uluit de semnele de pe chipul și corpul lui Day.

-Ți-ai rupt și tu capul? a întrebat Brick, întinzându-se să atingă locul unde Day a fost rănit.

Silueta înaltă rămase nemișcată, privind și ținându-l de mână pe Brick.

--De ce ai venit aici? a întrebat Day calm în timp ce ținea mâna lui Brick deasupra capului său.

--Ei bine... ei bine... am venit să-l vizitez pe Gear și Four, am venit și să văd dacă ai ești mort sau nu , a spus Brick, privind peste membrele lui Day.

-Eh, pentru oameni ca mine e mai greu să moară, a răspuns Day.

--Deci, iei medicamente? a întrebat Brick, fără să acorde prea multă atenție la ceea ce spusese Day.

— Nu încă, răspunse Day.

--Atunci de ce nu o faci? Rana nu se va vindeca prea curând ,mormăi Brick.

--Nu te porți ca mama mea, du-te și întoarce-te primul ,a spus din nou Day înainte de a-l lua de braț pe Brick pentru a-l conduce afară din baie și din camera de recuperare a lui Night, deoarece Day încă nu vrea să știe nimeni despre el și Brick

--Întotdeauna ești așa... Nu pot spune niciodată nimic, nu? a spus Brick cu voce tare, furios.

--Nu face zgomot aici, fratele meu doarme, întoarce-te în apartament, a spus din nou Day.

--Mă duc la mine acasă. Cât despre tine, poți merge oriunde vrei , a spus Brick supărat.

— Bine, dacă mă întorc și nu te văd în camera mea, te voi urma acasă, spuse Day, privindu-l pe Brick cu ochi duri.

Înainte de a părăsi camera Night, Brick a simțit un sentiment de dezgust de nedescris că a fost   tratat de Day în felul acesta. Micuțul a avut noroc să nu întâlnească pe nimeni pe care-l cunoștea când a ieșit.

Brick merge în fața spitalului înainte de a suna pe cineva de acasă să-l ia de la spital. După un timp, un angajat de la magazinul tatălui său a venit să-l ia acasă.

Ajuns la casa lui, Brick a intrat cu o expresie îmbufnată pe chip.

--Brick, ai mâncat încă ceva?a întrebat vocea dulce a mamei sale când l-a văzut intrând în casă.

--Nu mi-e foame, vreau să mă culc mai întâi ,a spus el, înainte de a merge spre camera lui.

Micuțul și-a oprit telefonul și s-a întins pe pat gândindu-se la el și la Day pentru o vreme, apoi a adormit până când s-a auzit o bătaie la ușa dormitorului său.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum