-Uf...gemu Brick când Day îl sărută din nou, precum și împinge în pieptul lui puternic.
--Ha, ha, ha, ha, ha
Day se încruntă.
-Ce? întrebă Day încet. Aplecându-și capul pentru a continua să-l sărute pe Brick.
Dar Brick s-a întors pe cealaltă parte.
--Tu și cu mine suntem uzi și eu nu mă simt bine acum. Ar fi bine să te duci să faci un duș și să-ți schimbi hainele , a spus Brick. Este mai bine ca Day să facă un duș singur, pentru ca Day să nu se încălzească.
Day zâmbi ușor.
-Așa e, hai să facem un duș , a spus Day.
-Ce? Așteaptă... unde ai de gând să mă târești?strigă Brick în timp ce se ridică.
Day îl trage de brațul lui Brick și îl conduce spre baie.
-Ce-ar fi să facem duș împreună? a răspuns Day.
- Mai întâi ar trebui să faci un duș, spuse el imediat.
-Si tu esti ud, hai sa facem o baie împreună. Nu trebuie să îți fie rusine, stiu deja totul despre tine.
Când a terminat de vorbit, Day l-a tras pe Brick să meargă împreună la baie.
-Nu, ia-o... pot să fac un duș mai târziu , Brick a început să se chinuie pentru că nu se simțea bine.
--Nu striga prea tare! a spus Day. Apoi silueta înaltă l-a târât pe Brick în cadă cu el.
- Scoate-ți hainele, spuse Day încet și fără tragere de inimă.
Day e mai bine să facem duș fiecare separat. Baia este înghesuită a spus Brick.
--Este doar un duș, de ce ți-e frică?a întrebat Day încet.
Încăpăţânatul Brick rămase fără cuvinte.
--O să te dezbraci sau nu? a întrebat Day cu o voce severă.
Brick se cutremură ușor înainte de a se întoarce.S-a îndreptat încet spre Day și a început să-și dea jos cămașa cu trunchiul tremurând de frig, apoi s-a întors să se uite la Day, care își scoate și el hainele.
//O să facem doar un duș?// Brick nu putea decât să se întrebe în mintea lui, apoi își scoase încet pantalonii în timp ce apa caldă umplea cada.
Silueta mică se ridică repede pentru a evita privirea lui Day. Brick stătea cu spatele, neîndrăznind să se întoarcă către Day de teamă că silueta înaltă îl l va săruta.
Silueta mică a lui Brick a fost plasată între picioarele lui Day. Spatele lui gol atinge pieptul gol al lui Day, făcându-l pe Brick să se întărească. Imediat după aceea, un nas proeminent a început să se întoarcă în jurul umerilor lui Brick.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...