Capitolul 47

157 9 0
                                    

- Day, ești nebun? E de trecut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Day, ești nebun? E de trecut. În plus, acel șofer de taxi a fost deja oprit de poliție. Nu știu câți ani a stat în închisoare , a spus Brick...

Day se uită la Brick pe ecranul computerului.

- A trecut mult timp, nu? a întrebat Day pe un ton sever. Brick dădu din cap.

-Dacă s-a întâmplat cu mult timp în urmă, de ce îți mai  este frică? Și dacă ai o problemă urgentă și trebuie să apelezi la un serviciu de taxi, ce ai de gând să faci? a spus Day cu o voce severă.

— Nu plec, răspunse Brick fără ezitare. Day oftă.

-Așadar, dacă aș fi fost pe cale să mor și te sună să mă întâlnești fără ca tu să ai mașină și poți lua doar un taxi, nu ai să vii să mă vezi? a întrebat Day din nou, făcându-l uluit pe Brick și să reflecteze la ce spuse Day.

-Păi... eu... uh , Brick nu știa cum să răspundă.

- Oh, ce mizerie, hai să schimbăm subiectul înainte să mă enervez.

Day și-a întors fața cu o expresie severă, apoi a luat o țigară să fumeze.

- Ești supărat pe mine? a întrebat Brick încet.

- Nu... doar mă deranjează că soția mea este atât de lașă , a spus Day, făcându-i chipul lui Brick să se înroșească la ceea ce a spus Day.

Dar cum să nu roșești?

-Pee a plecat ? a întrebat Day din nou.

-Deja a plecat, a răspuns el , dar nu a povestit despre ce vorbise cu Pee, pentru că se temea că Day nu se va supăra din nou.

-Hei Day, pot să vin să te văd mâine? a întrebat el ezitant.

-Tatăl tău va fi supărat. Nu ai școală mâine, așa că stai acasă , a spus Day, făcându-l pe Brick puțin supărat că Day pare prea rece.

- Stai, îi pot spune tatălui că am școală și voi merge acasă seara  , a spus Brick.

-Nu e nevoie, am niște treburi de făcut mâine, a spus Day pe un ton plat, pentru că deja plănuise ce să facă a doua zi.

-Unde te duci? Voi merge cu tine, a spus Brick.

-Brick, nu ești un copil. Nu trebuie să mă urmărești, a spus Day. Brick s-a încruntat când a auzit asta.

-Oh! Nu voi iesi, voi sta in camera si acasa, nici nu voi iesi sa văd luna sau soarele ,a spus Brick sarcastic.

Day clătină ușor din cap.

-Cu cât ești mai slab, cu atât ești mai egoist. Dacă ai fi prin preajmă, te-aș pălmui , a amenințat Day.

-Bine, vino, lovește-mă chiar acum. Vreau să stai aici și să mă plesnești. Poți să mă plesnești de câte ori vrei, doar... Vino la mine, a spus Brick încet...

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum