Lumina soarelui târziu strălucește prin perdeaua balconului dormitorului. Făcându-l pe Neil să deschidă încet ochii și să rămână nemișcat privind în tavan pentru a-și ajusta vederea, dar când Neil s-a întors să privească în lateral, a fost puțin surprins când a văzut o altă persoană dormind cu ochii închiși.
-La naiba... n-ar fi trebuit să fac asta aseară,mormăi Neil în sinea lui, când și-a amintit ce sa întâmplat.
Neil s-a ridicat cu o față încordată și s-a întors să se uite din nou la Nick înainte de a se ridica din pat pentru a face un duș, în timp ce se scaldă Neil, se gândește la ce va face în continuare.
Dacă se comportă normal și indiferent așa cum face de obicei când se culcă cu alți oameni, se va simți rău. Neil știe ce ia făcut lui Nick.
-De ce trebuie să mă gândesc atât de mult? De ce trebuie să-mi pese? A vrut să aibă și el ceva cu mine, doar încercăm, a spus Neil încurajându-se.
Dar, dar inima lui a obiectat imediat, pentru că aseară Nick nu era pregătit pentru asta. . Acest lucru l-a făcut pe Neil să se gândească din ce în ce mai mult la situație, până când în sfârșit a terminat de făcut dușul.
Neil a ieșit din baie și a descoperit că Nick era pe cale să se ridice din pat.
...Brusc...
-Hei, ce naiba faci, ticălosule? Neil s-a repezit să-l sprijine pe Nick când l-a văzut pe Nick prăbușindu-se și așezat pe marginea patului.
*Apăsaţi*
Nick îl împinge pe Neil departe de el, asta l-a făcut pe Neil să realizeze că are febră. ce nick
-Nu te încurca cu mine!! strigă sec Nick.
Dar, forța de împingere nu l-a zguduit prea mult pe Neil.
-Ce este, ticălosule? Te ajut, spuse Neil, trăgându-l pe Nick pe pat. Nick și-a retras brațul.
-Nu trebuie să mă ajuți... ce naiba ai făcut aseară? strigă Nick din nou, privindu-l pe Neil cu ochi duri.
-Ce? Nu-ți place? Ai mai fost, scumpule.... În plus, ai vrut ceva cu mine, nu?
Neil nu s-a putut abține să nu spună asta, asta l-a făcut pe Nick să se uite la Neil cu ochii plini de durere.
-Uf, am crezut că nu ești ca ceilalți pe care i-am întâlnit... dar m-am înșelat. Da, am vrut ceva cu tine, dar am vrut să fiu iubitul tău. Nu că m-ai folosit pentru a-ți elibera emoțiile!!spuse Nick în timp ce se ridica, dar nu a fost atât de ușor.
Noaptea trecută petrecuse mult timp sub apă rece, plus corpul lui se simțea slăbit din cauza forței care era folosită asupra lui.
Când Neil l-a auzit pe Nick vorbind, a rămas fără cuvinte, dar s-a agățat de Nick.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...