Capitolul 27

199 12 1
                                    

-Despre ce naiba vorbești, Bank?a întrebat Belle din nou în timp ce se uita la Brick cu o expresie îngrijorată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Despre ce naiba vorbești, Bank?a întrebat Belle din nou în timp ce se uita la Brick cu o expresie îngrijorată.

-Haha, intră și vezi singur, a spus Bank .

-P'Bank, unde este salonul 2?a întrebat Brick cu o senzație de furnicături în piept.

— Urmează-mă, spuse Belle înainte de a pleca.

O siluetă mică l-a urmat imediat entuziasmată până au ajuns în camera VIP2, Brick a deschis imediat ușa.

Oamenii din cameră s-au privit neîncrezători, Brick a căutat o siluetă înaltă și a descoperit că Day stătea...

... ghemuit...

... ghemuit...

Strângându-se lângă o fata cu părul lung împletit într-un ac de păr roz, stătea în poala puternică a lui Day. Fata săruta obrazul stâng și drept al lui Day și râdea.

- Micuțule Brick, du-te să-l vezi Nong Day. O să merg mai întâi  să mă ocup de gura lui Bank , a spus Belle.

Brick a fost imediat ușurat să vadă că fata  care se ghemuia cu Day era doar o fetiță de vreo 3-4 ani .

Day se uită puțin nedumerit la Brick. Ceilalți din cameră nu au întrebat nimic pentru că l-au văzut pe Brick mergând spre Day.

-Nong Ingfah, du-te să-l vezi pe tatăl tău Bank, i-a spus Day fetei.

-Bine... Dar, IngFah, vine să-l vadă iar pe Unchiul Day , a spus fata cu o voce drăguță înainte de a coborî din poala lui Day și a ieși din cameră.

Day se uită la Brick cu ochii săi neclintiți.

-Ce cauți aici?întrebă Day încet.

-P’Day, e rândul tău , a spus un tânăr
care stătea în picioare Day s-a mutat pentru a ridica tacul de biliard, urmat de Brick.

-Ei bine, nu știam unde te duci. Așa că l-am rugat pe P'Belle să mă aducă să te găsesc ,a spus el imediat  cu o voce blândă.

Day începu să joace biliard cu o atitudine calmă. Brick îl urmă în timp ce Day trecu peste masă.

— De ce să mă cauți, mă întorceam, spuse Day încet.

Dar nici măcar nu s-a întors să se uite la Brick. Ceilalți s-au uitat la Brick nedumeriți, dar nu au îndrăznit să întrebe nimic pentru că au văzut că vorbește cu Day.

-Deci de unde să știu când te vei întoarce? a spus Brick.

Day a făcut o greșeală, așa că o altă persoană a trecut să continue să joace. Silueta înaltă a mers să stea lângă perete și și-a aprins o țigară. Brick l-a urmat și a stat lângă el.

-Când te întorci și de ce ai venit aici? întreabă Day sec.

-Pot să mă întorc cu tine? Nu vreau să o supăr pe P'Belle , a spus el, referindu-se la sine.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum