Capitolul 49

162 8 1
                                    

Numele apare pe ecranul telefonului lui Brick

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Numele apare pe ecranul telefonului lui Brick. Acest lucru a făcut ca silueta mică să răspundă imediat la apel.

- Day , unde ești... ești bine? a întrebat el grăbit cu o voce răgușită.

(- Ce? De ce întrebi? ) a întrebat Day confuz, din moment ce se întorsese deja în apartament, așa că l-a sunat pe Brick să-l anunțe.

- Ei bine… tu… Uh… Pee te lovea, nu?a întrebat Brick cu o voce tremurată.

(- Ce?! Cine a lovit pe cine?!...Unde ești, Brick?! )

Day, care se simțea neliniștit de ceva, a întrebat grăbit.

- Ei bine... ei bine... Pee te bătea aici... așa că m-a sunat să te ajut , a spus Brick.

(- La naiba!! Unde ești?!...Spune-mi unde ești acum?! ) a întrebat Day nerăbdătoare.

- Sunt în... hopa... ummmm , Brick nu mai putea vorbi, pentru că cineva îi pusese o cârpă pe gură și apoi luase telefonul lui Brick să vorbească.

(- Brick!!! Unde esti?) a  întrebat Day cu disperare.

— Te aud clar, Day, spuse Pee, care apucă telefonul în timp ce slujitorii lui Pee îl țineau pe Brick.

- Ohohohoh.... Uhhhh , a spus Brick, vorbind cat putea pentru ca ii fusese blocată gura  în timp ce încerca sa scape, dar Pee care era in spatele lui a zambit usor.

(-Nenorocitule! Ce-i faci lui Brick?!)a strigat Day cu voce tare pentru ca Brick să-l audă și el.

— Hei, ești atât de îngrijorat, spuse Pee.

(-La naiba, nu ți-e frică? Vrei să mă testezi, nu!!) a strigat Day pe un ton supărat.

-Tu ești cel care a îndrăznit să mă testeze!! M-ai făcut să-mi pierd mândria... să-mi pierd numele!! a argumentat Pee.

(-Ești atât de slab nenorocitule!! Te comporți așa când pierzi? Cred că ar trebui să te întorci și să-ți pui cățeaua  în fusta mamei tale!) a înjurat Day imediat înapoi pe Pee.

- Crezi că ai dreptul să mă insulti?!! mârâi Pee.

("Unde este Brick, ce-i faci? )Acum, persoana pe care Day  este cel mai preocupat este Brick.

-Hei, încă nu i-am făcut nimic. Dar, dacă vrei să-i vezi fața venind pe circuitul XX, te aștept aici. Nici măcar să nu te gândești să aduci pe altcineva dacă nu .....Nu vreau ca Brick să fie rănit, a spus Pee înainte de a încheia apelul.

Apoi se întoarse să se uite la Brick, care se uită la Pee cu o privire furioasă.

— Du-l înăuntru, spuse Pee calm înainte de a-l mângâia pe umăr.

*🔔🔔🔔🔔*

Soneria a sunat, făcându-l pe Day, care ridica cheile mașinii, să se grăbească imediat să o deschidă.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum