⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Brick ridică capul, dar Day era la fel de calm ca întotdeauna.
-Ai râs tocmai acum? a întrebat el suspicios, pentru că simțea că Day chiar râdea de el.
-Cine râde de ce? a întrebat Day in liniste.
-Deci asta este ceea ce numești o reconciliere? a întrebat Day.
Chipul lui Brick s-a luminat când și-a dat seama că îl îmbrățișează pe Day. Brick se ridică și se întoarse să se așeze lângă Day.
-La naiba... deci ce ar trebui să fac? De fapt, nu trebuie să mă învinovățiți ,a spus el cu o voce tremurată pentru a-și acoperi propria jenă.
-Nu trebuie să fii confuz, nu ți-am cerut să te întorci la mine, a spus Day cu o voce calmă.
Brick îşi strânse buzele neîncrezător.
-Ce fel de împăcare vrei să fac? Chiar nu știu ce să fac , spuse el încet.
-Deci cu ce crezi că voi fi mulțumit și plin? a întrebat Day încet.
Brick stătea nemișcat și se gândi înainte ca fața să se înroșească din nou, pentru că putea înțelege sensul a ceea ce spunea Day.
-În visele tale, dacă vrei să-ți ofer așa ceva , a spus el imediat.
-Ei bine, ți-am spus deja ce vreau să faci , a răspuns Day. Îl face pe Brick să se oprească.
Brick nu trebuie să se împace. nu trebuie să faci nimic. Dar, silueta mică sa simțit stânjenită când Day s-a prefăcut că îl ignoră.
-Mai este altceva? Voi continua să mă uit la film , a spus Day înainte de a se întoarce cu fața la televizor.
Brick se lăsă pe spate încet. Mintea lui era confuză și șovăiată. Day nu prea i-a păsat de Brick. S-a uitat la film până la sfârșit. Day s-a uitat puțin la Brick, era treaz și cu ochii larg deschiși, Day s-a ridicat, a stins televizorul și apoi a stins lumina din cameră.
Day se întinde pe pat, în timp ce Brick clipește surprins în timp ce își înfășoară pătura cu spatele la Brick. În seara asta, Day se comportă ca și cum ar fi doi străini care dorm în acelasi pat.
-Day.. Chiar mai ești supărat pe mine?a întrebat el încet.
.....
Day a tăcut, nu a spus nimic.
— Spui că sunt încăpățânat ca o femeie, dar și tu la fel, spuse Brick. Dar Day tăcu din nou.
-Ai adormit?a spus Brick încet înainte de a se ridica încet, inconfortabil și incapabil să doarmă. Day stă încă întins cu spatele la el.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...