-Ce mai face P'Brick? a întrebat Beam când l-a văzut pe Brick încă privindu-l.
-Nu… nu… mulțumesc pentru grapefruit ,a spus Brick.
Cu toate acestea, Brick nu a îndrăznit să întrebe ce era Beam pentru Day în tot timpul în care a stat de vorbă cu băiețelul. Un lucru pe care îl știi este că Beam lucrează la salon dar era doar un angajat. Sau este ceva mai mult cu Day? Brick pur și simplu nu poate ști.
*Lovitură*
Se auzi o bătaie în clanță înainte ca o siluetă înaltă să deschidă ușa.
-Ce cauți aici, Beam? a întrebat Day văzându-l pe Beam în camera lui.
--Beam a adus grapefruit-ul P'Brick, l-ai încercat pana acum P'Day? E dulce, tocmai acum cand l-am spart, l-am gustat a povestit tânărul lui Day, zâmbind.
Day s-a uitat la Brick, făcându-l pe silueta mică a lui Brick să se întoarcă și să privească în altă parte. Day zâmbi ușor.
--Este chiar dulce Beam?a întrebat Day la care Beam dădu din cap.
— Atunci dă-mi-o, te rog, spuse Day, făcând o mutră dezgustată în timp ce-i cere lui Beam să-l bage în gură.
Desigur, a făcut-o fără ca Brick să-l vadă. Dar Brick trebuie doar să-l audă cerând să simtă o durere ascuțită în piept.
-Beam? a întrebat Beam.
-Deci nu poți să mă hrănești?a întrebat Day.
-Oh, da, da, a răspuns Beam, luând grapefruitul din farfurie.
Brick îl privi pe Beam hrănind în gura lui Day; așa că, s-a ridicat imediat și a mers spre balconul dormitorului. Beam s-a uitat la Brick nedumerit și apoi s-a uitat înapoi la Day, la rândul lui Day s-a uitat și la Brick.
— Ah... Beam scoase un sunet în gât.
-Deci, ce rămâne cu noi? l-a întrebat Day pe Beam cu o ușoară încrețire a nasului. ce grindă
-P’Day, nu ești bun la asta, Beam este mai bun , i-a spus băiatul șefului său înainte de a părăsi camera lui Day.
Plecarea lui Day să fie uluit, pentru că nu a observat absolut nimic.
-Nu ai mâncat grapefruit? a întrebat Day încet.
— Nu, răspunse Brick încet, privind peste balcon.
-Beam este atât de drăguț, a spus Brick.
-Umh, e drăguț ,a răspuns Day, mușcându-și buza stând în spatele lui Brick, înainte ca un zâmbet să i se scape din gură.
-Poți să mi-l împrumuți... E atât de drăguț, îmi place de el , i-a spus Brick lui Day pe un ton normal.
Day tăcu o clipă și făcu o expresie dură. Silueta înaltă se apropie de Brick și întinse mâna să-i strângă bărbia lui Brick.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...