*📱📱📱📱😄*
A sunat telefonul lui Day
Silueta înaltă a scos-o în tăcere din buzunarul pantalonilor înainte de a apăsa pe accept. Brick cuibărit în îmbrățișarea lui Day s-a agitat ușor, dar nu s-a trezit.
-Ce se întâmplă Night?Day a răspuns la apel când a văzut că era numărul fratelui său.
(-Unde este P'Day?) se auzi vocea slabă a lui Night.
-La un prieten, ce se întâmplă? De ce suni așa?a întrebat imediat Day, observând tonul vocii fratelui său.
(-Nimic, Night simte că este răcit) a spus tânărul.
-Deci, mergi la casa lui Ai’Gear acum?a întrebat Day din nou.
(-Da, aștept ca Four să vină să mă ia)a răspuns Night.
-Ce e în neregulă, Night? Tonul tău al vocii pare ciudat ,a întrebat Day din nou, coborându-și puțin vocea când a observat că Brick se mișcase puțin.
(-P’Day suntem frați, nu?) întrebă Night, făcându-l pe Day să se încruntă suspicios.
-Da, suntem, a răspuns Day.
(-P'Day iubește atât de mult pe Night, nu-i așa?) întrebă Night din nou.
-Da, te iubesc mai mult decât pe mine , a spus Day.
(-Mă iubești atât de mult încât poți face lucruri rele pentru Night ?)a întrebat Night, făcându-l pe Day să tacă pentru un moment când a auzit asta.
-Oricât de rău ar fi, din cauza lui Night pot face totul , a spus Day pe un ton serios.
Day a auzit un zgomot de la Night, dar nu a întrebat, era doar suspicios de întrebarea și tonul fratelui său.
(-Deci, poate P'Day să vină mâine dimineață să îl ia pe Night din casa lui Ai'Gear? Night are ceva despre care ar dori să discute cu P'Day... Vino aici, noi doi vorbim rar unul cu celălalt în ultima vreme ) a spus Night.
-Bine... atunci mâine dimineață, te iau, a răspuns Day.
(-Da... asta e)a spus Night înainte de a închide.
Day se uită la telefon cu o expresie gânditoare, apoi se întoarse să se uite la Brick, care încă avea ochii închiși.
👋👋🤚🤚
Day îl plesni ușor pe Brick pentru a-l trezi.
-Ow... doare, a mormăit Brick înainte de a deschide încet ochii frustrat.
-Ce e în neregulă? Tocmai te-am plesnit ușor, Brick. Vrei să fii pălmuit mai tare decât asta?... Trezește-te acum și dă-ți capul de pe brațul meu, la naiba, brațul meu este amorțit, de aceea există pernele pentru sprijin , nu doar vii să te sprijini de brațul meu, a spus Day, îndepărtându-și brațul înainte de al legăna înainte și înapoi, de epuizare.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...