Special:Anul Nou Chinezesc

173 9 0
                                    

Telefonul sună, dar zveltul proprietar al dispozitivului mobil este interesat doar de controlerul de joc din mâinile lui. Ochii îi erau lipiți de ecranul televizorului din fața lui.

- Brick ridică-ți telefonul!!

A spus cineva din bucătărie cu voce tare.

— Îți vei întâlni soarta, cu siguranță.

Da! Brick care se comporta ca un maniac, s-a certat cu ecranul televizorului în timp ce își juca jocul video. Nu a dat nicio atenție la ceea ce a spus iubitul său. Curând, a simțit o furnicătură în coloana vertebrală.

-Itthipol , de îndată ce a auzit că-i strigă numele adevărat, Brick încetat imediat ceea ce făcea. Se întoarse să privească spre bucătărie. Day stătea acolo, privind fix la el.

-Te-am auzit. Nu trebuie să fii rău cu mine , mormăi Brick în timp ce se repezi să răspundă la telefon.

-Bună, tată. Ce se întâmplă?

A spus Brick când a văzut că cel care sună era tatăl lui.

- Da, el gătește orez. Vrei să vorbești cu el? Pot să trec și să-i dau telefonul... Ah... nu. Nu pot să merg, tată... dar de ce? ... Nu vreau să mă duc să-mi văd rudele... Tată... nu poți să mergi singur? spuse Brick pe un ton ușor frustrat.

A intrat în bucătărie spre Day.

— Day, tata vrea să vorbească cu tine, spuse Brick scurt.

Silueta înaltă, care gusta curry din oală, se întoarse să ia telefonul de la Brick care s-a lipit repede de brațul lui Day și i-a șoptit.

- Dau  spune-i tatălui că nu , şopti repede Brick.

Day ridică din sprâncene.

— Da, vom merge, tată, spuse Day după o clipă.

-Mânca-ți mâncarea. De ce stai acolo, făcând bofă? i-a spus Day lui Brick care avea o mufă pe față.

Își folosea lingura pentru a mișca orezul în farfurie, înainte și înapoi.

— Ți-am spus deja să-i spui nu lui tata. De ce i-ai spus tatălui meu că vom merge? strigă Brick nemulțumit.

- De ce i-aș spune că știe? Face parte din tradiția familiei tale, nu-i așa? Tatăl tău a spus că rudele tale vor fi cu toții acolo. Dacă nu mergi, va arăta rău,  Brick, a spus Day în o voce severă.

— Pentru că rudele mele vor fi acolo, nu vreau să merg, spuse  Brick încet.

Day se uită la chipul lui Brick.

-De ce este asta?

Day a întrebat pentru că Brick este de obicei entuziasmat de sărbători. A fost ciudat să aud că nu vrea să meargă să sărbătorească Anul Nou Chinezesc cu familia.

„...” Brick a tăcut, refuzând să răspundă.

Atunci, Day a încetat să mănânce și s-a dus să stea pe un scaun lângă Brick.

-Ce este în neregulă? Spune-mi acum. Nu mă forța să fiu crud față de tine , a spus Day pe un ton plat, făcându-l pe Brick să-și încrețe nasul în secret.

-Păi... dacă rudele mele ne văd împreună, se vor întreba cine ești. Atunci, cum o să le spun? întrebă Brick cu o voce scăzută.

De asta și-a făcut griji tot timpul. Doar pentru că părinții lui au ajuns să accepte relația lor nu înseamnă că celelalte rude o vor face. Nu știe cum ii vor vedea. Nu vrea ca părinții săi să fie jenați în fața rudelor când toți află că singurul lor fiu are acum un bărbat ca iubit.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum