-Day, să mergem la Central World în ziua de Anul Nou , a spus Brick în timp ce se juca pe computer.
Day, care se uitase la un film în pat, s-a întors să-l privească o clipă.
— Nu merg, spuse Day.
Brick se opri o clipă înainte de a se întoarce să-l privească încruntat.
-Uf... tu ești așa de fiecare dată. Ai vrut să sărbătorești la apartament, doar noi doi, așa cum am făcut de Crăciun? Nu vreau asta. Vreau să ies și să sărbătoresc în altă parte, a strigat Brick imediat.
— Vino aici, spuse Day cu o voce joasă.
Brick stă încruntat, refuzând să se miște.
— Ți-am spus să vii aici, strigă Day puțin aspru.
Apoi, Brick se ridică, se îndreaptă spre Day și stă furios la pat.
-Ce este? întrebă Brick pe un ton calm.
Brusc!
Day l-a tras pe silueta zveltă, care stătea la picioarele patului, să se așeze pe pat lângă el înainte de a-și folosi brațul pentru a bloca gâtul lui Brick.
- Data viitoare, învață să mă asculți. Lasă-mă să termin mai întâi de vorbit. Eu... și înainte să te superi, doar ascultă. Vei înțelege în curând , a spus Day.
-Nu te duc în Lumea Centrală, dar te voi duce la salonul meu. Nu vrei să mergi să sărbătorești cu P' Belle? zise Day.
Ochii lui s-au mărit când la auzit. S-a întors imediat către Day.
-Putem merge. Mi-e dor de P' Belle și Nong Beam ,a spus Brick repede, uitând ce l-a enervat.
Se uită la Day cu suspiciune.
-Stai. Înainte să fiu de acord cu asta, mai merge cineva? întrebă Brick suspicios.
-Dacă merg la salon, va trebui să-mi iau fratele mai mic. Și dacă fratele meu mai mic merge, Gear, Gus și Four vor merge și ei, presupun. Oh, Neil și Nick vor fi și ei acolo , a spus Day. din nou.
Brick a zâmbit larg când a auzit asta înainte de a sări pe Day să-l îmbrățișeze.
— Dar prietenul tău, Fu? întrebă Brick gânditor.
-Fu își duce soția în Coreea pentru a sărbători , a spus Day.
Brick dând din cap în semn de recunoaștere.
-Hehe. Vreau să sărbătoresc și cu prietenii mei , a spus Brick cu o voce clară.
— Deci, nu vrei să sărbătorești cu mine? Day a încercat să întrebe.
— Și tu, spuse din nou Brick, oferindu-i lui Day un zâmbet larg.
— Nu-mi zâmbi așa, spuse Day categoric. Brick încetă imediat să zâmbească.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
AksiRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...