Capitolul 2: Neil❤️Nick

238 14 3
                                    

Neil s-a apropiat și l-a târât pe Nick, afară din dormitorul lui Day, de guler

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Neil s-a apropiat și l-a târât pe Nick, afară din dormitorul lui Day, de guler.

--Nu mă trage! Gulerul cămășii mele se va șifona ,a strigat Nick către Neil în timp ce ieșea din dormitor. Neil închise ușa.

- De ce încerci să-ți enervezi prietenul? Lasă-l să se odihnească , a spus Neil.

--Cine ți-a spus că mă bat cu el. Încerc doar să am grijă de el ,spune Nick înainte ca Neil să se apropie de canapea și să pornească televizorul pentru a-și petrece timpul.

Nick stă cu el și se uită puțin la televizor.

--Neil. Ai' Neil , strigă Nick către silueta înaltă, nu foarte tare.

- Ce? Neil sa întors și a întrebat.

— E plictisitor, răspunse Nick. Neil se încruntă.

- Oh, e plictisitor. M-ai strigat doar pentru a spune că e plictisitor ,a spus Neil pe un ton enervat. Nick rânji.

— Atunci să găsim ceva de făcut pentru a scăpa de plictiseală, spuse Nick, făcându-l pe Neil să se întoarcă imediat să se uite la Nick.

- Ce naiba faci? Pleacă de lângă mine! a exclamat Neil.

-Ce? Ei bine, eu doar îți cer să joci un joc. Văd că lui Day îi plac jocurile și  are unele pe care le-am putea juca și noi ,a spus Nick cu o față dreaptă.

- Eh, sau te gândești mai profund decât atât? Hehe , spuse Nick chicotind.

- Doar puțin. Ei bine, vom juca câteva. Și eu m-am plictisit , a spus Neil înainte de a se ridica să ia unul dintre jocurile prietenului său. Obișnuia să joace unele dintre aceste jocuri. Nick se întoarse să se uite la Neil.

- Să vedem. Doar jucând jocul nu este la fel de distractiv. Să adăugăm câteva reguli noi, nu? spuse Nick.

- Care este regula? Sunt o mulțime de jocuri , a întrebat Neil.

- Vom juca un joc unul împotriva celuilalt. De fiecare dată când unul dintre noi pierde, cel de jos trebuie să-și scoată o piesă de îmbrăcăminte, bine? spuse Nick zâmbind.

Fața lui Neil îngheța instantaneu când îl auzi.

- Ești nebun, Nenorocitule mic!!? Dacă m-aș juca cu o femeie frumoasă sau cu un băiat drăguț, aș merge înainte și aș juca cu tine acum , , a spus Neil .

- De ce? De ce nu te joci cu mine? Crezi că voi juca jocul și voi pierde intenționat doar ca să-mi pot scoate hainele pentru ca tu să le vezi? Îmi pare rău. Te înșeli. Aș prefera  sa le scoti tu ca să văd eu. Hehe , a spus Nick ce avea în minte.

— Ești atât de nenorocit, nenorocit, spuse Neil, dar lui Nick nu-i păsa.

— Îndrăznești să te joci? spuse Nick tachinător.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum