-
-Ce e în neregulă? De ce ești tăcut?Day s-a prefăcut că întreabă.
Brick și-a mușcat buza pentru că simțea că s-a înnegrit de când a intrat Day. Silueta zveltă stătea stânjenită.
-Așadar, mă întorc să mă culc cu mama, a spus el, dând din cap pentru a-și acoperi propria jenă și a început să meargă spre ușa dormitorului, dar brațul puternic al lui Day se întinse de marginea ușii, făcându-l pe Brick să sară.
-Îmi pare rău, ți-am dat o șansă. Dar nu vrei să fii cu mama ta, așa că nu trebuie să mergi nicăieri. Du-te să faci un duș și pregătește-te de culcare. Mâine te duci la școală, corect întrebă Day, înainte de a se preface că se încruntă.
-Bine , a răspuns Brick cu un mormăit, înainte de a pleca, ia un prosop din dulap și dispare imediat în baie.
Day se uită la el și clătină ușor din cap înainte de a merge să ia paharul cu lichior pe care l-a lăsat în sufragerie și să verifice curățenia camerei.
Când s-a întors înăuntru, a descoperit că Brick tocmai ieșise. Silueta înaltă s-a dus apoi să facă un duș.
Brick l-a evitat pe Day pentru că era încă puțin stânjenit. După ce Day a făcut un duș și a părăsit baie, Brick dormea deja pe pat, dar Day nu a spus nimic. Când s-a schimbat în pijama, Day s-a culcat pe patul lat de lângă Brick.
— Mișcă-te, spuse Day încet.
Silueta mică a lui Brick s-a mutat automat spre Day.
-Uh, te prefăceai că dormi? zise Day, făcându-i ochii lui Brick să se mărească.
-Cine se preface că doarme? Eu doar îmi odihneam ochii, a argumentat el.
-De ce ai venit să mă vezi? Nu poți dormi fără ca eu să te țin?a întrebat Day din nou.
— Ești narcisist, a argumentat din nou Brick.
-Nu sunt narcisist, când ți-am spus să te îndrepti spre mine, te-ai mișcat imediat. Dacă nu vrei să mă ții așa, atunci ce înseamnă asta?a întrebat Day, la care Brick și-a mușcat gura pentru că a fost încolțit de Day până la punctul în care nu să se îndepărteze de Day și a se întinde pe spate.
-Nu mai vorbi prea mult. Ma duc sa dorm, mâine am curs dimineata , a raspuns el.
...Brusc...
Micul Brick a fost împins de Day în timp ce Day îl îmbrățișa din spate.
-Nu te mai lăuda și recunoaște, nimeni nu va spune nimic, nu poți dormi pentru că nu ai fost cu mine, a spus din nou Day.
Brick mârâi ușor din gât.
-Este mai probabil tu să nu poți trăi fără mine, a spus Brick.
-Îndrăznești să te cerți cu mine? spuse Day încet.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...