⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți.
- Nu, răspunse scurt Neil, uitându-se în continuare la televizor. Nick și-a încrețit ușor nasul.
- Rău rău, spuse Nick, înainte de a se așeza și de a se uita la televizor.
-Neil , strigă o siluetă mică.
-Ce? a răspuns Neil.
- Mi-e foame, spuse Nick. Neil se întoarse să se uite la Nick.
-În bucătărie, du-te să mănânci ceva. Orice vrei să mănânci, fă-o , a spus Neil din nou, așa că Nick s-a ridicat și a mers spre bucătărie.
După ce a deschis frigiderul pentru a găsi ingrediente pentru a găti cina, există destule alimente proaspete în frigider, Nick crede că și lui Neil îi este foame. Așa că a făcut și niște mâncare pentru Neil.
Silueta înaltă a lui Neil se uita la televizor pe canapea, dându-și seama că Nick plecase de ceva vreme. Așa că s-a ridicat și s-a dus să se uite la bucătărie înainte de a rămâne nemișcat când a văzut o siluetă mică într-un șorț care gătea entuziasmat în fața aragazului, Nick, care auzise zgomotul cuiva intrând, a zâmbit răutăcios.
-Ți-am luat șorțul și l-am pus , a spus Nick zâmbind.
-Bine, de obicei nu-l folosesc. Ce cauți aici?a întrebat Neil când a văzut pe masă Pasta de curry de creveți și calmari, supă limpede cu tofu ușor și carne de porc tocată. De asemenea, a văzut că Nick prăjește o omletă.
-Ei bine, gătesc pentru tine, gătesc și orez, dar orezul se gătește, așteaptă până se încălzește puțin. Și ei bine, aproape că am terminat și cu omleta tocată de porc, a spus Nick.
Neil se uită neîncrezător la silueta mică.
Nick se întoarse să se uite din nou la Neil.
-Hei, ești uluit, ești interesat de mine? Sunt o gospodină bună, a spus Nick sarcastic.
-Hei, dacă este necomestibil? Dacă mănânc și am diaree? Neil nu s-a putut abține să nu-i spună lui Nick.
-Bine atunci, te duc la spital. Oh, când ești gata, stai jos, îți dau ceva de mâncare, a spus Nick, stingând aragazul și punând tortilla pe o farfurie și punând e pe masă. Neil se aşeză amabil.
Mirosul de mâncare din fața lui Neil era destul de delicios.
Nick reușește să pună orezul pe o farfurie pentru el și Neil, el se așează pe o parte a mesei, Neil se uită la mâncarea din fața lui înainte de a lua pasta de curry cu Nick părând entuziasmat, Neil a gustat totul fără cuvinte.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...