Capitolul 6🔞🔞🔞

523 16 1
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

-Ce faci stând aici? Ce ai de gând să faci?  a întrebat el când l-a văzut pe Day stând și privindu-l cum mănâncă prăjitură.

--Acesta este  bucătăria mea, ceea ce fac sau unde sunt depinde de mine , a răspuns Day cu o expresie calmă.

— Nemernic, spuse el  blestemând în secret înainte de a continua să mănânce prăjitură, ignorând ochii lui Day care încă îl priveau.

--Trebuie să pun un lanț la frigider? a întrebat Day, părând nedumerit.

--De ce ai vrea? a întrebat el înapoi.

--Doar în cazul în care mănânci din nou prăjitură târziu în noapte , a spus Day.

--M-ai văzut ca pe un lacom? a întrebat Brick enervat.

Day ridică ușor din umeri.

--Când ești plin,  vino în cameră. Nu întârzia , a spus el înainte de a se ridica.

--De ce aș merge? a întrebat Brick imediat. Day zâmbi ușor imediat

--Ți-am spus să vii. Nu vorbi prea mult. Este treaba ta să-mi asculți ordinele , a încheiat Day, înainte de a părăsi bucătăria dormitorului. și intră în

Brick a continuat să mănânce prăjitură în timp ce se încruntă și se gândea. Când a terminat de mâncat, a spălat vasele și a mers în dormitor.

A descoperit că Day zăcea goal și se juca la telefon pe patul lat, purtând doar boxeri.

Brick se gândea că abdomenul lui Day arăta grozav pe pielea lui albă, dar uitându-se la fața lui Day, a simțit brusc că fața i se încălzește când a descoperit că ochii străpunzători îl priveau și ei pe Brick.

--Ce se întâmplă? a întrebat Brick, nerăbdător. Day zâmbi ușor.

— Vino aici, spuse el încet, Brick ezitând puțin, începând să-și dea seama ce voia Day.

--Orice, spune. Vreau să merg să văd un film în sufragerie , căutat un pretext pentru  a scăpa de Day.

— Am spus să vii aici, spuse Day cu o voce profundă. Brick se apropie puțin de pat.

--Nenorocitule, sunt bine dispus și o strici din nou, urcă-te în pat acum , a spus Day. Brick se apropie de Day și se așeză la picioarele patului.

--Uh... Brick nu știa ce să spună.

— Mută-te și stai lângă mine, spuse Day din nou. Brick oftă din greu, dar urcă la etaj și se așeză pe pat lângă Day.

--Ce? întrebă Brick sec, începând să-și accepte propria soartă.

Day era acum sprijinită de capul patului, cu picioarele întinse în fața lui, înainte de a mângâia ușor brațul subțire al lui Brick, care se ridică țeapăn cu pielea de găină, el se mișcă să-și smulgă ușor brațul de al el.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum