- Day....Day.. Mă duc la mall cu Nick, strigă o voce către silueta înaltă care stă pe canapea în fața televizorului. Day este ocupat să citească raportul de venituri și cheltuieli pentru salonul său.
-Ce ai de gând să faci? întrebă Day în liniște, ochii nu sunt ridicați din rapoartele din fața lui.
— O să cumpăr niște alimente și gustări, spuse din nou Brick.
— Te duc acolo, spuse Day din nou. Brick se încruntă.
-Ei bine, cum o să mă iei? Încă stai acolo, lucrând, se plânse Brick înapoi cu o voce răgușită.
- Așteaptă doar să-mi termin munca. Nu-mi va lua mult. De ce te grăbești atât de grăbit să pleci?zise Day înainte de a se întoarce să se uite la expresia lui Brick
— Ei bine, de ce nu mă lași să plec singur, răspunse Brick.
-Te porți suspicios , a răspuns Day
pe scurt.-Ce naiba? Cum mă port suspicios? Vreau să petrec câteodată cu prietenii mei. Spui asta de parcă n-am putea face nimic unul fără celălalt , a spus Brick pe un ton enervat.
— La ce oră te vei întoarce? întrebă Day.
— Târziu, răspunse Brick scurt.
-Întoarceți-vă cel târziu la ora 17:00 , a spus Day. Are ochii mari.
-Ma vei lasa să plec? întrebă Brick imediat.
Day dădu din cap înainte de a-și îndrepta atenția asupra veniturilor și cheltuielilor din fața lui.
-Bine, mă întorc curând. Îl voi suna pe Nick să-i spun să se pregătească , a spus Brick fericit.
Aceasta a fost prima dată când Day ia permis lui Brick să meargă oriunde fără ca Day să încerce să controleze unde merge, așa cum o face de obicei. Brick și-a schimbat hainele după ce și-a sunat cel mai bun prieten, care locuia la parter.
— Day știi ce este azi? întrebă Brick zâmbind.
— Marți, răspunse Day.
Brick se uită la Day cu dezgust. Day se întoarse să se uite la el înainte de a ridica un calendar din apropiere pentru a-i arăta.
— Răspunsul meu nu a fost greșit, spuse Day, predându-i lui Brick calendarul.
L-a luat și s-a uitat la el înainte de a ofta ușor.
-Oh... ai dreptate. Azi este marți, a spus Brick dând un alt oftat.
-Mai bine plec, acum, se plânse Itt înainte să se ridice și să plece.
Day se întoarse să se uite la Brick. El a clătinat din cap și a zâmbit. Brick a coborât să-l întâlnească pe Nick în parcare.
-Ce-a durat atat? mormăi Nick.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...