-Tocmai acum, am văzut-o pe mama ta intrând , a spus Day când Brick a urcat în mașină.
-Hmm, i-am spus mamei că mă duc să dorm la apartamentul tău, a spus Brick înainte ca Day să plece.
-Ai mâncat încă? a întrebat Day încet.
— Nu încă, spuse din nou Brick.
— Hei, chicoti Day încet făcându-l pe Brick să se întoarcă să-l privească surprins.
-De ce râzi?a întrebat Brick.
-Din moment ce nu ai mâncat încă,
spune-mi, ai așteptat să mănânci cu mine? a întrebat Day fără să se întoarcă spre Brick.-Cine a spus asta?... Eram hotărât să nu mănânc. Mi-a fost teamă că în timp ce mănânc o să vii să mă cauți și să mă faci griji pentru că am întârziat, a spus Brick.
Day și-a ridicat ușor sprâncenele, dar nu a spus nimic altceva.
-Uh... Ai'Day ,i-a spus Brick siluetei înalte după ce s-a așezat gânditor o vreme
-Ce? întrebă Day încet, cu ochii pe drum.
-Vreau să văd un film, a spus Brick,întorcându-se să se uite puţin la Day.
-Sunt o mulțime de filme în apartamentul meu, chiar acum le vezi, a spus Day.
-Nu vreau să-l văd din apartamentul tău, vreau să merg să-l văd la cinema ,a spus Brick .
Day se întoarse să se uite la Brick.
-Ai stat toată ziua acasă astăzi, de ce nu te-ai dus să îl vezi? a întrebat Day, tresărind când l-a auzit pe Brick.
-Și ce idiot mi-a ordonat să nu merg nicăieri? În plus, ei bine... ar trebui să merg singur și nu-mi place, mormăi Brick.
-Vrei să te plesnesc, nu? a spus Day de nicăieri.
Brick se uită afară din mașină.
— Ei bine, nu vreau să te mai văd, spuse Brick morocănos. Day îl verifică periodic pe Brick.
-Dacă vrei să mă duc și eu să-l văd, poți să-mi spui și să mă inviti direct. Nu trebuie să pleci atât de departe de subiect, ci doar să spui „hai să vedem un film”, și gata... asta e tot , vei muri dacă vei spune?a spus Day, făcându-l pe Brick să înghețe ușor.
Ei bine, Brick nu a îndrăznit să vorbească ca atare, dar a îndrăznit să spună indirect că merg împreună la film.
-Hai să vedem un film, bine? a spus Brick, cu vocea răgușită, care a fost surprinsă de Day.
-Ce ți-ar plăcea să vezi? Spune-mi mai întâi, dacă vrei să vezi un film de dragoste vei intra singur, în timp ce eu voi sta afară să te aștept , a spus Day.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
AksiRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...