Neil îl privi bănuitor pe Nick în timp ce silueta mică îi vorbea de parcă l-ar fi cunoscut înainte.
Nick intră în cameră și se uită la Neil.
- Nu m-ai întâlnit niciodată, dar te-am mai întâlnit, a spus Nick cu un zâmbet în timp ce Day îl privea uluit.
-Când și unde? a întrebat Neil.
— Ei bine, te-am întâlnit o dată în Paragon și încă o dată când Brick te-a subliniat, erai încă într-o formă mai bună atunci, spuse Nick, privindu-l în gol pe Neil. Înainte ca un zâmbet să-i iasă din gură.
Dar Nick nu a observat pentru că era concentrat pe Neil.
--Deci ce cauți aici?a întrebat Day.
-Am venit să-mi văd prietenul. Unde este prietenul meu? Unde mi-ai distrus prietenul?Nick se întoarse și țipă din nou la Day.
--Hei, vrei să-ți vezi prietenul? Bine, așteaptă aici, mă duc să-i spun ,a spus Day înainte de a intra în dormitor, dar Nick se preface că îl urmează.
-Unde te duci, ticălosule? întrebă Neil încet.
— Mă duc să-mi văd prietenul, spuse Nick. Neil l-a prins de gâtul lui Nick și l-a târât pe canapea.
--Stai aici și așteaptă. O să iasă în curând , a răspuns Neil. Nick se uită calm la Neil.
--Dar tu? a întrebat Nick.
--Voi sta aici. Nu sunt o persoană nepoliticosă să merg în camera soților și soției , se bâlbâi Neil simțindu-se ciudat văzând ochii orbitori ai lui Nick privindu-l.
--Cine sunt soțul și soția? a întrebat din nou Nick.
--Ei bine, prietenul meu este soțul prietenului tău și prietenul tău este soția prietenului meu , a răspuns Neil.
--Hei, deci ești interesat să faci ca un prieten al soției prietenului tău să-ți fie soție? a spus Nick în glumă, Neil s-a ridicat confuz.
--Lasa-ma sa ma gandesc mai intai, prietene... al... sotiei... prietenului
Neil a inceput sa devina confuz in legătură cu relatia asa ca Nick care stătea vizavi de el a inceput sa radă înainte ca fata lui Neil sa se linistea si sa se uite putin la el.
--Ce e atât de amuzant, ticălosule, te joci cu mine? Nu trebuie să fii prieten cu mine, nu m-am gândit niciodată să am un prieten pitic ,a spus Neil, dându-și seama ce spunea Nick.
Nick se încruntă ușor.
--Dacă nu mă lași să mă apropii, atunci de ce stai aici și vorbești cu mine?a spus Nick cu capul sus spre Neil.
--Pf! Vorbești mult , a spus Neil înainte de a tăcea și de a se opri să vorbească cu Nick.
— Oh... Aw... Nu te-ai așezat și ai vorbit cu prietenul tău? a întrebat Brick în timp ce ieșea din baie și-l găsește pe Day stând la picioarele patului, cu o expresie nemișcată pe față.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...