Capitolul 26

239 13 0
                                    

-Nu i-am aruncat-o, poate avea de gând să i-o pună cu puțină forță , a argumentat Brick.

-Nu i-am aruncat-o, poate avea de gând să i-o pună cu puțină forță , a argumentat Brick

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Uh, așa este? a răspuns Day .

Brick stătea în genunchi pe pat cu o privire dezordonată pe față.

-Dacă nu-ți urmezi Nong-ul, nu vor fi probleme?a întrebat el curios.

-Orice. De asemenea, sunt foarte apropiată de mama lui Aoi și știu că nu va fi de partea fiicei ei în toate, a spus Day.

-Vrei să spui că l-ai lăsat pe Nong să facă tot ce vrea de dragul mamei sale, nu?a întrebat el din nou.

-Așa ceva, de ce vrei să știi despre asta? Nu ai fost supărat pe mine?a întrebat Day.

Brick făcu o pauză înainte de a-și lăsa fața nemișcată.

-Cine e prost dispus? Nu sunt supărat, a negat rapid Brick.

-Bine dacă nu ești, ți-e foame? a întrebat Day încet.

-Mi-e foame, a răspuns imediat Brick.

De fapt, îi era destul de foame, dar din cauza tinerei, Brick nu a vrut să mănânce deși îi era foame.

Day după ce la auzit, și-a arătat un zâmbet batjocoritor pe buze.

-Înainte să ne prefacem că sunteți înflăcărați... coborâți să mâncați, mai este mâncare din belșug, să mergem și să-i chem pe ceilalți ca să putem mânca împreună , a spus Day, înainte de a se ridica.

Brick s-a repezit și el din pat pentru că a simțit că nu mai era atât de în siguranță în pat. Brick a coborât mai întâi scările, urmat de Day.

Coborând scările, Belle alergă la ei doi.

-Nong Day, ce s-a întâmplat acum? L-am văzut pe Khun Aoi ieșind din magazin cu ochii roșii, a întrebat imediat Belle curioasă.

— Doar ceva, băiete, răspunse Day.

-Aw...Nepoliticos, mai bine îl întreb pe Nong Brick...Nong Brick, ce s-a întâmplat? Recunosc acum că vreau neapărat să fiu încăpățânată și să știu, a spus Belle imediat, făcându-l pe Brick să râdă.

-Nimic, doar că Day a fost puțin greu cu Nong-ul lui, a spus Brick.

Belle își arcui o sprânceană, parcă neîncrezătoare. dar nu mai întrebă.

-Oh, P'Bell, ai mâncat încă? Ai vrea să mănânci cu noi în bucătărie? Este o mulțime de mâncare pe care Nong Aoi a comandat-o... Ai'Day și  cu mine nu putem să mâncăm totul doar noi doi , a spus Brick.

De obicei, nu le pasă de nimeni în afară de ei înșiși și de prietenii lor.

-Oh Beam, Po și cu mine nu am mâncat încă pentru că avem alți oameni de care să ne îngrijim. Mâncați-vă pentru că asta va dura timp ,a spus Belle.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum