-L-am cumpărat ca să mănânci tu, nu l-am cumpărat ca să mănânc eu , a spus Day pe un ton plat.
— Ei bine, lasă-mă să ți-o împărtășesc, spuse Brick din nou.
Day s-a întors și s-a așezat pe pat fără să scoată un cuvânt. Brick zâmbi ușor în timp ce se îndrepta spre masa cu chiftelele.
— Așteaptă, spuse Day. Brick părea nedumerit.
— Vino mai întâi aici, spuse Day încet.
Brick a mers cu ușurință la Day. O siluetă mică s-a oprit în fața lui Day, care stătea la picioarele patului lui Brick.
-Ce e în neregulă? a întrebat Brick cu încăpăţânare pentru că nu ştie la ce îl cheamă Day.
Day se uită la Brick cu o expresie calmă pe chip.
-Spune-mi, de ce m-ai mințit?a întrebat Day, trăgându-l în jos și așezându-l la picioarele patului, între picioare, unde Brick stă cu spatele la Day. Mâna puternică a lui Day se înfășura în jurul taliei lui Brick, împiedicându-l să se îndepărteze.
-Ei bine, ți-am spus. Am vrut să mă întorc să-i văd pe mama și pe tata, a spus el încet, pentru că știe că ceea ce spune este doar o scuză.
-Ești sigur? a întrebat Day din nou, așa că Brick a dat încet din cap și nu a mai răspuns.
*Cioc cioc*
O bătaie a auzit la ușa lui Brick, făcându-l să tresară puțin pe siluetă.
-Day, dă-mi drumul primul, a spus Brick, pentru că Day îl îmbrățișa în acel moment.
Silueta înaltă a respirat adânc, iritată când a fost întrerupt și i-a permis lui Brick să deschidă ușa.
-Ce este? l-a întrebat Brick surprins pe băiatul de la magazin.
-PBrick, vino și urmează-mă, Khun Pee și-a adus mașina pentru a repara. Șeful mi-a spus să te chem să mă ajuți ..să arunci o privire,
Brick a fost uimit și s-a întors imediat spre Day, silueta înaltă în picioare. S-a încordat auzind asta. .
-Nu ai putut să o repari ca data trecută?l-a întrebat Brick pe subordonații magazinului său.
-Nu am făcut-o. Khun Pee a spus că vrea să aștepte ca Khun Brick să vină și o va repara el însuși, a spus angajatul magazinului.
-Spune-i tatălui meu că sunt ocupat ,a spus Brick, încercând să evite să il supere pe Day.
-Hei, mai bine spune-i tu însuți șefului că nu vreau să mor devreme încă , a spus funcționarul.
-Bine, îl sun pe tata. Du-te la muncă, a spus Brick, înainte de a închide ușa și de a se întoarce spre Day.
Silueta înaltă stătea tăcută, fără să spună nimic. Brick ridică telefonul și apăsă pe linia pentru biroul tatălui său din atelierul său de acasă.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...