După ce Day a încheiat apelul, ochii lui Brick s-au luminat și s-a așezat încet în pat, cu o expresie serioasă pe față.
--La naiba, când se va termina asta? Nenorocitul ăsta e prea gelos, Gear nu și-ar ucide frățiorul ,a mormăit Brick pentru sine, dar nu a putut să nu intre în panică la gândul dacă Day se va întoarce sau nu pentru noi runde.
-Fă un duș mai întâi, să stai așa nu este suficient de sigur, își spuse Brick pentru că încă era gol de când Day a părăsit apartamentul.
Silueta zveltă a lui Brick coborî încet din pat, dar de îndată ce picioarele lui atingeau podeaua, simți că tremură.
-De ce tremuri? Brick și-a înjurat picioarele furios.
Acum că era cu Day, simțea că înnebunește în fiecare zi, de ce trebuia să fie singur și să vorbească așa?
Brick s-a forțat să facă o baie fierbinte în cadă pentru că i-ar ajuta să-și relaxeze mușchii, și-a întins mâna să ridice telefonul propriu care era tot in baie pentru ca ii era teama că daca ar suna Day si nu raspunde sa-l atace în funcție de numărul de apeluri pierdute.
Brick apasă pe numărul lui Gear și încearcă să îl sune, dar nu răspunde, Brick a încetat să sune și a terminat de făcut un duș înainte de a ieși să se îmbrace.
*Trr... Trr... Trr*
Telefonul lui Brick a sunat. O mână subțire o apucă imediat și el se uită la el înainte de a fi uşurat să vadă că nu era Day.
--Ce mai faci Nick? Brick a răspuns la telefon când a văzut că era prietenul lui.
(--Ești acasă?) a întrebat Nick.
--Nu, am ieșit să fac niște comisioane
Brick a mințit.
(--Woah, unde ești? M-am plictisit, așa că o să găsesc ceva de mâncare în Siam. Vrei să vii cu mine? Pot să vin să te iau, ai terminat cu sarcinile? ) întrebă Nick.
Brick a ezitat puțin înainte să-și dea seama că era timpul pentru Day să se întoarcă după ce se va ocupa de treburile lui Night, dar știind că Night dispăruse cu Gear, era sigur că Day nu se va întoarce în apartament pentru că avea grijă de fratele său.
--Bine, vino să mă ia de la apartamentul prietenului meu. Mă duc jos și te aștept , a spus el în timp ce îi dădea adresa apartamentului lui Day, prietenii săi oricum n-ar bănui nimic pentru că Brick are mulți prieteni. .
Când a terminat de pregătit, era gata să coboare jos și să aștepte pe Nick.
Brick mergea încet pentru că încă simțea o durere ascuțită pe banda din spate. Silueta lui Brick s-a oprit și și-a așteptat un timp prietenul, apoi Nick a venit cu mașina lui și Brick a deschis ușa mașinii pentru a intra.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...