Brick a deschis încet ochii în timp ce simțea greutate și durere în tot corpul.
- Au.. hmmm .... uf! a gemut Brick de durere.
Simţea dureri în tot spatele și în canalul său , iar ţipătul lui l-a făcut pe cel care ieșise să fumeze pe balcon să se întoarcă.
-- Ce este? Am crezut că o să mori din nou, a spus Day în batjocură în timp ce observa starea lui Brick.
Avea petele de sânge si rezidurile de sperma de la amândoi. Pe picioarele lui Brick erau urme de sânge uscat.
- Frate ...Inima ta este deja satisfăcută... Lasă-mă... lasă-mă... lasă- mă să plec, a spus cu o voce înceată pentru că avea gâtul uscat.
- Cum.... crezi că o să te las să pleci aşa de ușor? a întrebat Day pe un ton calm.
- Și ce ai de gând să faci cu mine? a strigat el, dar sunetul vocii sale nu s-a auzit prea tare .
În plus, îl durea din nou din cauza mişcării iar ambele mâini erau încă legate.
- O să te iau din nou, a spus Day.
- La naiba, nu a fost destul, nu-i aşa? l-a certat Brick.
Day zâmbi în colțul gurii înainte de a merge să se aşeze lângă Brick și de a-i ţine bărbia pentru a-l întoarce spre el.
- Nu e de ajuns. Trebuie să mă satisfaci, până când voi fi mulțumit, a spus Day.
- Eu... nu... mă... dau bătut, a răspuns Brick, oferindu-i lui Day un zâmbet slab.
- Dacă refuzi, acest clip va ajunge probabil pe internet și va fi vândut pe CD-uri. M-am aşezat și am editat filmarea în timp ce tu dormeai.
Când a terminat, Day a scos telecomanda şi a pornit televizorul iar imaginea a apărut pe ecranul televizorului.
Brick a făcut ochii mari. Era imaginea lui Day făcând sex cu el .. a văzut și auzit din nou clar gemetele puternice de durere .
Fața lui Brick a pălit imediat ce a văzut.
- Da, te rog, nu! s-a repezit Brick să-l oprească.
-- Nu... e neclară imaginea? a întrebat Day în glumă.
- Nu... nu... nu... da... Pot să te accept, dar te implor. Să nu arăți acest clip nimănui, a spus Brick în grabă.
Acum se simte ca și cum durerea pune stăpânire pe piept. Totul s-a terminat. Brick și-a trăit întotdeauna viața ca atacant și dacă cineva vede acest clip, ar fi fost devastat.
Probabil că Brick nu știa unde să-şi pună fața. Day a zâmbit mulțumit înainte de a mângâia fața lui Brick înainte și înapoi. Acesta părea atât de mic.
- Ascultă-mă şi nu îți voi distribui clipul nicăieri, a spus Day .
-- Cât timp vrei să fac asta? a întrebat Brick răgușit.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...