Capitolul 19

213 13 2
                                    

--Nu ți-a făcut nimic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Nu ți-a făcut nimic. De ce te încurci cu el?a întrebat Brick.

Nu că ar fi o persoană drăguță, dar nu vrea ca Pee să sufere din cauza lui.

--Și în restaurant nu m-a deranjat deloc, nu? a întrebat Day cu o voce severă.

Brick nu poate spune nimic pentru că Pee chiar la supărat pe Day.

--Deci ce ai de gând să faci în privința asta? a întrebat din nou Brick.

— Stai..vei vedea, spuse Day.

Brick se uită nervos la Pee o clipă. Pee și prietenii lui se întâlnesc apoi cu grupul lui Day, dar se pare că nu și-a dat seama că Day și Brick sunt încă acolo, pentru că prietenii și nong-urile lui Neil îi acoperă; În plus, este destul de întuneric.

Imediat, Neil iese afară și vorbește cu Pee și prietenii lui.

--Tu ești cel care mă provoacă? l-a întrebat Pee pe Neil.

--Mi-ar plăcea să concurez cu un copil a cărui gură nu se va opri niciodată să miroase a lapte, dar mi-e teamă că vei fi jenat că  nu vrei să pierzi cu cineva care este rănit ca mine , a spus Neil cu o expresie enervată văzând atitudinea lui Pee.

Nu este surprins că Day este supărat. Între timp, Pee se uită la Neil cu o privire nemulțumită în ochi, dar nu spuse nimic.

--Cine o să concureze cu mine? a întrebat Pee din nou, cu un zâmbet ușor pe buze, Neil arătat în spatele lui, așa că Pee s-a întors spre locul în care arăta Neil.

--Brick ...Pee îl strigă surprins pe Brick.

În plus, uitându-se la silueta înaltă care stă lângă el, fumând cu ochi uluiți... Nu se așteptase să-i întâlnească pe cei doi aici.

-Hei, prietenul meu este cel care va concura cu tine , a spus Neil.

--Tu ești! a spus Pee neîncrezător.

— Sunt cel mai mare al tău. Ar fi bine dacă ai fi atent cu cuvintele tale Pee, spuse Day pe un ton plat...în plus, se uite la Pee cu ochi nemișcați

--Brick, cum ai ajuns aici? a întrebat Pee întorcându-se către Brick.

--De ce nu vii cu mine sau cu cine mergi? zise Day în loc de Brick care stătea cu fața încordată.

--Ce vei face? Pun pariu pe bani, dacă câștig, primesc două sute de mii, și tu? Mi-ai spus să vin să accept, așa că iată-mă... Dacă câștigi, ce vrei? întreabă imediat Pee. Day se apropie de Pee și se uită la el.

--Dacă câștig, vreau să te lovesc în mijlocul terenului pentru 1 minut , a spus Day.

După declarație, s-au auzit țipete de la cei din jurul lui, surprinși de premiul jocului de această dată. Brick făcu ochii mari de uimire.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum