-Trebuie să te comporți nemulțumit de el. Încearcă să te certi cu fratele meu, astfel încât să existe un motiv pentru care să fugi și îl va face pe fratele meu să simtă că ai fugit pentru că nu ai putut suporta, a spus Night.
Cuvintele Night când au vorbit și au plănuit răzbunarea lui Day răsună în capul lui Brick, care stătea întins pe patul lat din dormitorul lui Day în timp ce Day făcea un duș.
//Trebuie să mă lupt cu el. La naiba, mi-e teamă că voi muri înainte de a putea scăpa// mormăi Brick, gândindu-se și să găsească o modalitate de a lupta puțin cu Day
-Ce e în neregulă?
Vocea lui Day a răsunat puțin, surprinzându-l pe Brick care nu a văzut când Day a ieșit din baie.
-Ce? Ce este? a întrebat el înapoi.
-Ei bine, stai acolo încruntat, ce e în neregulă? a întrebat Day încet înainte de a merge spre a se schimba în pijama.
— Nu, mă gândeam doar la ceva, răspunse Brick calm, dar inima îi bătea cu putere pentru că nu știa cum să înceapă discuția.
Day și-a ridicat ușor sprâncenele, dar nu a spus nimic, doar a mers să se uite în oglindă și apoi s-a culcat să se uite la televizor ca de obicei, în timp ce Brick părea puțin nervos.
-De ce trebuie să-ți duci fratele la facultate? De ce nu-l lași pe Gear să-ți ia fratele mai mic și să-l duci la facultate?
Ai lăsat pe cei doi să aibă o relație, nu?a întrebat Brick.Night, a fost primul lucru la care s-a gândit. Brick la luat pe Night ca declanșator al argumentului cu Day, pentru că știa că Night este foarte important pentru Day și l-a făcut pe Brick să se simtă puțin gelos uneori, deși știe că cei doi sunt frați.
-Și ce? O să-mi iau fratele, Gear nu trebuie să-l ia, în plus, prietenul tău Gear încă nu și-a revenit, încă nu poate să-mi ia fratele mai mic, a spus Day.
-Atunci lasă-ți fratele să plece singur, fratele tău este deja crescut , a spus din nou Brick. Day s-a încruntat ușor când a auzit asta.
-Ce spui despre fratele meu mai mic? Sunt îngrijorat pentru fratele meu, o să iau Night. Nu are nimic de-a face cu tine, a spus Day, dar asta l-a făcut pe Brick să simtă o durere în inimă.
-Oh, nu pot să-l ating, nu-i așa? Nici măcar nu pot să vorbesc despre asta, nu?a răspuns el.
-Da!! Nu atinge sau vorbi despre fratele meu, a strigat Day la el.
Buna dispoziție după duș a dispărut imediat.
-Dacă ești îngrijorat pentru fratele tău, de ce nu te întorci și ai grijă de el? De ce ești aici sau ești și tu îngrijorat pentru mine? Brick și-a gândit în mintea lui că dacă Day îi răspundea că și el era îngrijorat pentru Brick. Brick va anula imediat toate planurile.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...