-Ai văzut pe cineva mai bun decât tine în acest moment? l-a întrebat Day pe Beam.
— Altcineva? Nu, este P'Brick, nimeni altcineva, spuse Beam.
Day se întoarse să se uite la Brick cu un zâmbet în colțul gurii.
— Nu, este doar o altă persoană, spuse Day, făcându-l pe Brick să se oprească, întorcându-se să-l privească pe Day cu o privire de resentimente și dezgust.
Beam se întoarse pentru a-i arunca lui Brick o privire plină de compasiune pentru că știa că Brick trebuie să se simtă rău.
-P'Day, nu mai vorbi despre asta. Altfel, Beam va fi foarte supărat pe P'Day , a spus Beam cu o voce tremurată.
Day s-a prefăcut că privește în altă parte și nu a mai spus nimic. Brick a stat și el pe loc. Când sosește comanda, cei trei se așează și mănâncă fără ca Brick să spună un cuvânt.
-Phi mănâncă creveți , Beam ridică creveți din oală și îi pune unul pe farfuria lui Brick.
— Mulţumesc, Beam, răspunse Brick încet.
În orice caz, silueta mică abia aruncă o privire spre chipul lui Day.
...Brusc...
Brick și Beam sunt surprinși când Day pune brusc o rață friptă pe farfuria lui Brick. Silueta mică a lui Brick se uită ușor la Day înainte de a-și lăsa ochii în jos pentru a continua să mănânce, nici nu s-a atins de rața pe care Day o pusese asupra lui.
-Nu ai de gând să-l mănânci? a întrebat Day.
Brick rămase tăcut, așa că Day se încruntă.
-Brick, strigă Day încet.
-Uh... Așteaptă aici. Beam va merge la baie, a spus tânărul.
— O să te conduc, spuse Brick, întorcându-se.
-Nu, nu trebuie, P'Brick poate sta așezat însoțind P'Day, Beam se va întoarce într-o clipă , când a terminat de vorbit, silueta s-a ridicat imediat.
Beam vrea doar ca Day să vorbească cu Brick, pentru că știa că Day nu ar îndrăzni să spună multe în fața lui Beam.
Beam intenționează să meargă în cerc timp de aproximativ 10 minute și apoi să revină la ei doi.
-Unde te duci?a întrebat Day încet în timp ce Brick se ridică.
— Mă duc la baie, spuse Brick pe un ton plat și începu să se miște să se ridice de la masă.
Dar mâna puternică a lui Day a prins încheietura mică a lui Brick înainte de a pleca și l-a așezat înapoi la locul lui când Day se muta în locul lui Beam.
-Ce faci?a întrebat Brick încet.
-O să stau aici, lasă-l pe Beam să stea în locul meu. Cât despre tine, dacă vrei să mergi la baie, așteaptă până se întoarce Beam și te duc eu acolo ,a spus Day cu o voce severă.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...