După ce au mâncat o masă întreagă, cei doi au mers la facultate cea mai mare parte a zilei, Brick nu la sunat deloc pe Day pentru că trebuia să facă actele pe care le avea cuvenite în timpul absenței de la școală și trebuia să țină pasul cu sarcinile lu Gear și Four, de asemenea Day nici nu l-a sunat pe Brick până la sfârșitul orelor de școală.
După-amiaza, Brick și Nick au plecat împreună din clădirea școlii.
--Ar trebui să mergem să luăm ceva de mâncare? a spus Nick, dar a văzut o
privire ezitantya pe chipul lui Brick.— Sună și întreabă-l pe soțul tău mai întâi, spuse Nick din nou când văzu expresia lui Brick.
--Care sot?! Ssss, nu trebuie sa vorbesti asa , i-a spus prietenului sau.
- Este doar o glumă, faci tam-tam , a spus Nick zâmbind, dar Brick a luat telefonul și a sunat oricum pe Day, apoi s-a îndepărtat de Nick pentru că nu voia să-l audă vorbind pentru că era sigur că se v-a enerva.
Micuțul a așteptat un timp înainte ca apelul să fie conectat.
(-Ce sa întâmplat?) se auzi vocea lui Day în același timp.
- Ei bine, am terminat cu școala , a spus el.
(-Deci ce?) întrebă Day în liniște, făcându-l pe Brick să înghețe.
--Nu... nimic, am sunat doar ca să te anunt. Apropo, mă duc să iau ceva de mâncare cu Nick înainte să merg la apartament ,a răspuns el.
(-Eh) Day a dat un răspuns scurt, direct, făcându-l să se încruntă.
--N-ai de gând să spui nimic?l-a întrebat Brick, pentru că în mod normal Day ar fi puțin furios.
(--Ce vrei să spun?! Nu am chef să vorbesc despre nimic, dacă vrei să găsești ceva de mâncare atunci grăbește-te și apoi revino în cameră)
Terminând de vorbit, Day s-a oprit imediat sus, așa că Brick se încruntă.
--Uh... la naiba... mă voi întoarce târziu în seara asta, doar așteaptă vei vedea,a spus Brick furios înainte de a se întoarce la Nick.
--Ce? întrebă Nick.
--Putem merge oriunde, nu mă voi întoarce oricând. Să mergem să luăm ceva de mâncare și apoi să găsim un magazin de băuturi , a spus Brick făcându-l pe Nick să se încruntă.
--Nu ți-e teamă că acel nenorocit te va ataca? întrebă Nick surprins.
--Asta e, nu-mi mai pasă. Vreau să beau, vreau să ies... Mă înțelegi? Mergi sau nu cu mine? i-a spus prietenului său.
--Bine, hai să mergem ,a răspuns Nick înainte de a merge spre mașina lui.
Așezându-se, Nick se întoarse să se uite din nou la prietenul său.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...