Capitolul 46

163 10 0
                                    

*Coc Cioc Cioc*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Coc Cioc Cioc*

Au bătut pe geamul mașinii din partea lui Day.

Silueta înaltă și-a întors capul să se uite înainte de a se încrunta, apoi a deschis geamul mașinii.

-Ce? întrebă Day sec.

Gura celuilalt s-a ridicat ușor într-un zâmbet cu o ridicare tachinată din umeri.

-Uau… Am venit doar să salut când ți-am văzut mașina parcata, a spus Pee.

-Deci ce cauți aici? a întrebat Day. Pee se ridică și băgă mâna în buzunar.

— Tocmai am venit în vizită, răspunse Pee cu o expresie obraznică.

Day se încruntă înainte de a deschide ușa mașinii pentru a sta în fața lui Pee.

- Tu ai fost cel care a adus pozele cu mine și Brick mamei și tatalui? a întrebat Day cu o voce severă.

- Ti se pare ciudat? L-ai luat pe fiul lui si nu te-ai gândit sa le spui părinților lui. M-am oferit voluntar să le spun , a spus Pee.

Day zâmbi ușor.

-Huh, de fapt, trebuie să-ți mulțumesc. Adică, e bine că le-ai anunțat, i-ai făcut pe tată și pe mama să știe cine va fi exact soțul fiului lor, în timp ce tu, tu poți fi doar „fiul unui prieten”. zise Day, fără să simtă nimic.

Și s-a dovedit că cu această clarificare Pee a fost cel care a simțit că fierbe.

- Crezi că te vor accepta? a întrebat el cu severitate.

— Nici ei nu te-ar avea pe tine, spuse Day repede, strângând pumnii.

-Întreabă-te, băiete, chiar îți place Brick atât de mult... până la punctul de a vrea să mi-l iei așa? Deși ar trebui să știi că nu ai înțelepciunea să o faci, i-a spus Day sarcastic celuilalt.

--Atunci de ce o faci? îi strigă Pee aspru lui Day. Dar, Day nu pare surprins.

-De ce nu? Vreau doar să te avertizez să te oprești , a spus Day, scuipând fum de țigară în fața lui Pee.

— Hei, dacă nu o fac, nu voi putea să-l iau pe Brick , spuse Pee sarcastic.

-Îmi pare rău, îl am deja ,a răspuns Day, la fel de calm ca întotdeauna, ceea ce l-a înfuriat și mai tare pe Pee.

-Mă deranjezi?

Pee îl trase de gâtul lui Day spre el. A venit să ridiculizeze Day, dar cel ridiculizat era altcineva.

*a suflat*

Day și-a folosit dosul mâinii pentru a lovi cu putere mâna care îl prindea de gât; cu toate acestea, chipul lui a rămas tăcut.

-Nu am timp să mă lupt cu un copil ca tine. Am multe alte lucruri de făcut, a spus Day în timp ce făcea o mișcare să deschidă ușa mașinii și să se așeze.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum