În timp ce așteptau în fața urgențelor, tatăl lui Brick stătea încordat. Nu prea vorbea, dar sincer, pe nimeni nu era interesat să vorbească, așteptau să vorbească de la Day și Brick. Nick încă plângea împreună cu Neil, dar ușa camerei de urgență s-a deschis curând și tatăl lui Brick a alergat imediat la medic.
-Domnule doctor, ce mai faci? a întrebat răgușit tatăl lui Brick.
- Domnul Ithipol (Brick) este în siguranță. Este inconștient pentru că a pierdut mult sânge, dar i s-a dat sânge și va fi dus în camera de recuperare , a spus medicul.
- Și celălalt, doctore? a întrebat Neil despre Day.
- În ceea ce îl privește pe Khun Rawiphon (Day ), este foarte norocos, muniția nu a străpuns niciun organ vital, dar corpul lui este învinețit, determinând astfel corpul să se deterioreze puțin. Dar, acum este considerat în afara oricărui pericol. Chiar și așa , trebuie să urmărești simptomele o vreme, înainte de a-l duce în sala de recuperare, a spus din nou medicul.
Nick îl îmbrățișă pe Neil și țipă ușurat. Tatăl lui Brick a oftat adânc și i-a mulțumit doctorului.
— Tată, se întoarse Nick către tatăl lui Brick cu o voce tremurândă.
-Ce e, Nick?a răspuns bărbatul.
&Despre Day și Brick… vreau…
Nick era pe cale să spună ceva, dar tatăl lui Brick ridică mâna pentru a-l opri.
- Nu, nu am de gând să vorbesc despre asta chiar acum. O să găsesc mai întâi o cameră specială, a spus tatăl lui Brick, înainte de a pleca imediat.
Nick se uită la el cu o expresie îngrijorată.
— Dă-i ceva timp... Cred că ar fi bine să-l suni pe Gear, spuse Neil.
Nick ridică imediat telefonul și i-a spus prietenului său despre starea lui Day și a lui Brick. Nick se roagă acum doar ca tatăl lui Brick să accepte relația lor.
- Brick, ești treaz? strigă o voce familiară.
Acest lucru îl face pe Brick să înceapă să se miște încet în timp ce deschide ochii, pentru a-și găsi propria mamă stând lângă el. În plus, există un tavan alb curat.
- M-mamă își strigă Brick mama răgușit.
-Bea niște apă, Brick ,a spus mama lui Brick, înainte de a-i oferi lui Brick un pahar cu un pai din care să bea.
Brick a băut până când paharul a fost gol. După aceea, a închis din nou ochii pentru a-și ajusta vederea.
Apoi a fost un flashback de imagini în mintea lui... sunetul împușcăturilor, mirosul de sânge și ochii lui Brick s-au mărit imediat.
- Mama....Eu...Day... Day! a strigat el amintindu-și de Day și a vrut să se forțeze să se ridice din pat
- Unde te duci, Brick, întinde-te, nu te doare? Tatăl lui Brick s-a grăbit să-și culce fiul în pat.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...