-
-Ce naiba faci? Vocea lui Day era atât de tare încât se putea auzi afară, făcându-l pe Nick să înghețe puțin.
-Voi doi, ce este zgomotul acela?!a strigat Nick.
-Rău de rău!Se aude strigătul lui Day
-Oh! Yo Opps, a strigat Nick, dar a fost prins de mâna puternică a lui Neil pentru a-și acoperi mai întâi gura.
- Dormi bine, spuse Neil, în timp ce Nick ia mâna lui Neil din gură.
-Ei bine, sunt îngrijorat pentru prietenul meu. Prietenul tău nu este tocmai un sătean din oamenii Chong*", a mormăit Nick, dar nu a mai țipat pentru că zgomotul din celălalt cort se oprise.
(Notă: Această propoziție din ceea ce ai citit e thailandeză... Din ceea ce s-a cercetat, sătenii sunt considerați oameni foarte calmi, așa că aici Nick a vrut să spună că Day nu este o persoană calmă, ca sătenii din Chong, care se presupune că este o regiune a Thailandei plină de calm.)
- Nu-ți face griji, prietene, cred că prietenul tău este obișnuit cu asta, spuse Neil în glumă.
Nick și-a încrețit puțin din nas înainte de a se uita la Neil.
-La ce te uiți? a întrebat Neil.
-Cine se uită la tine? Uite, totul este în dezordine , a spus Nick, privind în altă parte.
-La naiba, chiar dacă este întuneric, văd clar ochii tăi strălucitori. De asemenea, nu exagera ,a spus Neil.
Poate fi întuneric în interiorul cortului dar Neil vedea clar lumina din ochii lui Nick.
-Deci, poți să vezi?Nick a ridicat din umeri din cauza stânjenii lui.
-Pot să te văd, dar vreau să știu. De ce te uiți la mine?a întrebat Neil . Nick era un pic confuz.
-Ai spus că tu și cu mine ne întâlnim? a întrebat Nick.
- Da, răspunse Neil, crezând că Nick avea să se plângă din nou.
-Vreau doar să te avertizez că sunt o persoană foarte geloasă. Nu-mi place ca oamenii să se încurce cu ceea ce este al meu. Înțelegi ce spun, adică dacă te răzgândești, a spus Nick.
...Neil a zâmbit ușor...
-Hum... știam deja asta. Și trebuie să știi deja prea bine, nu sunt atât de diferit de tine. Poate... chiar mai mult, așa că dacă te văd cu altcineva pregătește-te să mori nenorocitule, a spus Neil cu o voce severă.
-Știu , a răspuns Nick, simțind un sentiment adânc în inima lui când a auzit ce a spus Nick.
-Te amenințăm, de ce zâmbești? Neil s-a prefăcut că întreabă, făcându-l pe Nick să nu mai zâmbească imediat.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
AcciónRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...