Special: Valentine's Day ❤️🔞🔞🔞

194 11 2
                                    

🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔

Nick a fost trezit de sunetul soneriei de dimineață. S-a dus în liniște la ușa din față și a deschis-o. Cel mai bun prieten al lui stătea în fața ușii camerei.

- Da, idiotule. De ce m-ai trezit așa de dimineață? Nu m-am culcat până la 4 azi dimineață , gemu Nick.

— Mă opresc doar la ceea ce a spus ticălosul ăla. Unde este Neil? întrebă  Brick , intrând arogant în camera lui Nick.

- Poți să stai în camera mea. Ce e în neregulă cu tine? Nu-mi spune că ai mai avut o ceartă cu Day? îl întrebă Nick  pe cel mai bun prieten.

— Ei bine... nu chiar, răspunse Brick cu o voce blândă.

— Atunci, ce se întâmplă? întrebă Nick în timp ce se așeza lângă prietenul său pe canapea.

- Știi, în două zile, va fi Ziua Îndrăgostiților , începu să spună Brick.

— Da, știu, răspunse Nick cu un căscat.

-Parcă... eu sunt...

Itt a început să-i spună lui Nick despre ce sa întâmplat aseară.

FLASHBACK-

- Day !!

O voce puternică strigă de la celălalt capăt al ușii. Brick deschide ușa biroului lui Day.

— Nu atât de tare. Ce este, Brick? spuse Day pe un ton dur.

Brick a făcut o expresie indiferentă înainte de a zâmbi ușor.

-Day ... încă 3 zile până...

Brick era pe cale să spună ceva, dar Day ridică mâna pentru a-l opri.

- Știu. Va  fii Ziua Îndrăgostiților. Nu trebuie să-mi amintești. Încerc să mă grăbesc și să-mi fac treaba . Poți alege la ce restaurant vrei să mănânci , a spus Day într-un ton plat în timp ce se uita la documentele din fața lui.

Brick zâmbi larg pentru că nu trebuia să-i amintească lui Day, până la urmă.

- Serios? Dacă vreau să merg la un restaurant elegant sau scump? Brick  a cerut să-l tachineze pe Day.

- Vom împărți nota de plată în două , a răspuns Day cu o față sinceră.

Brick și-a încrețit puțin nasul.

-Day , i-a spus Brick lui Day, în timp ce îi dădea imediat o față îmbucurătoare.

Day ridică ușor privirea.

-Ce este? a întrebat Day înapoi.

— Nu este deloc romantic, spuse Brick cu o voce nefericită în timp ce se aşeza pe scaunul de lângă biroul lui Day.

- În timpul Loy Krathong și în ziua de Crăciun, nu am fost deloc romantic? întrebă Day cu o voce calmă.

Brick nu sa contrazis, dar scoase un sunet nemulțumit.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum