Capitolul 8🔞🔞🔞

411 12 0
                                    

Când Brick a fost adus în cameră, Day l-a aruncat imediat pe patul larg

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Când Brick a fost adus în cameră, Day l-a aruncat imediat pe patul larg. Brick a fost atât de rănit și speriat de silueta înaltă din fața lui. Day rămase nemișcat, privindu-l pe Brick cu ochii strălucind de furie.

-+Hei... Day... tocmai am ieșit să mănânc... atâta tot... chiar nu știu despre dispariția lui Night...., a spus Brick cu o voce tremurândă.

„Deci ce faci afară fără să-mi spui!! Ce ți-am spus Brick?! a țipat Day prin cameră.

--Ți-am spus... Hhm... am ieșit să mănânc...a spus din nou Brick, dându-se înapoi până când a lovit capul patului.

Day l-a apucat de glezna lui Brick și l-a târât în ​​centrul patului înainte de a se urca pe el din nou. Brick a încercat să ridice mâna defensiv pentru că îi era teamă că Day îl va răni din nou. Day a prins ambele mâini ale lui Brick și le-a prins de saltea.

--Ești sigur că tocmai te-ai dus să mănânci și nu te-ai culcat cu nimeni? a întrebat Day cu o voce severă. Brick se uită la Day neîncrezător.

"Doar tu... Cum pot să mă duc să mă culc cu altcineva... În plus, abia am energie... Doar să merg și să mă urc în mașină este deja o realizare... huh , a argumentat Brick în ciuda faptului că în inima lui încă se temea de Day.

- Atunci o voi face chiar pentru tine, spuse Day rece.

--Nu o face!! Nu... Day... Destul... Chiar nu mai suport... a strigat el in timp ce Day i-a tras pijamalele lui Brick

*Lansare!*

Nasturii cămășii au fost împușcați instantaneu de mâna lui Day. Brick a încercat să lupte, dar nu s-a putut mișca.

--De ce te lupți atât de tare? Sau vrei să-l sun pe Neil să vină să mă ajute? a amenințat Day, făcându-l pe Brick să se oprească.

--Hei, ți-e frică... de ce nu ai fost bun?a întrebat Day cu voce tare. Brick se uită la Day cu ochi tremurători.

--Îți amintești... Când fratele meu a fost înșelat, nu v-ați gândit vreodată la ce se simțise fratele meu în acel moment? Cât de speriat era fratele meu!! Ce dracu v-ați gândit când v-ați gândit că este amuzant ?! a strigat Day, privindu-l dureros.

Brick se uită în ochii lui Day și simți o pâlpâire în inima lui.

--Îmi pare rău... iartă-mă... Day... chiar nu mai suport, a spus Brick slab, pentru că încă mai avea dureri în partea inferioară a spatelui.

- Durerea ta este incomparabilă cu durerea mea, Brick, spuse Day cu o voce îndurerată. Brick se simțea foarte vinovat în inima lui.

*Cioc cioc*

Se auzi o bătaie la ușa lui Day înainte ca aceasta să se deschidă. Brick tremura de frică pentru că a crezut că Neil va intra și va face ceva cu el, dar silueta înaltă a lui Neil tocmai a vorbit.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum