⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
[Nick: Oh, în sfârșit te cunoști pe tine, amice]
[Brick: -Nu cere prea mult, spune-mi dacă mă vei ajuta sau nu]
[Nick: -Ei bine, hai să vorbim despre asta la școală. mai întâi lasă-mă să găsesc unul]
[Brick: -Ok]
Brick a răspuns scurt înainte de a se grăbi să scoată toaleta, prefăcându-se că a terminat de făcut niște comisioane la baie, închizând în grabă LINE și băgându-și telefonul în buzunarul pantalonilor.
Când a deschis ușa, a descoperit că Day se uita la Brick în fața ușii de la baie.
-Ce faci stând acolo? M-ai speriat, a spus Brick, înainte de a merge să se spele pe mâini și să se uite la Day prin oglindă.
-S-a terminat încă?a întrebat Day.
-S-a terminat, dar înainte să ne întoarcem la apartament, să ne întoarcem și să luăm ceva de mâncare, mi-e foame, a spus Brick.
-Nu, o să mă întorc și o să-l fac eu. E ceva proaspăt în frigider dacă nu o facem, va fi o risipă de bani ,a spus Day pe un ton plat. Brick făcu ochii mari la asta.
-Mă faci să mănânc?a întrebat el cu un zâmbet larg.
— Păi, ai de gând să ne faci să mâncăm?
întrebă Day, Brick clătină din cap.— Nu, nu pot, spuse Brick.
-Din moment ce știi că nu ai înțelepciunea să mă faci să mănânc, aș prefera să o fac singur , a spus Day înainte de a pleca, așa că Brick s-a grăbit după Day imediat.
-Ce naiba? De ce zâmbești așa? a întrebat Day în timp ce se întorcea la apartamentul său și îl văzu pe Brick stând acolo zâmbind tot drumul.
-Nu, mă întrebam doar dacă mi-ai făcut vreodată ceva de mâncare sau nu , a spus Brick, așa că Day a rămas tăcut.
Când cei doi au urcat în dormitor, Day s-a îndreptat imediat spre bucătărie.
-Mai întâi du-te să faci un duș. Lasă-mă să gătesc, a spus Day.
-Nu pot să fac un duș?a spus Brick, întorcându-se spre Day.
-Vreau să te ajut să gătești, învață-mă , a spus el repede, pentru că se temea că Day va țipa primul.
-Dacă mă ajuți, o să mă obosești și mai mult decât înainte , a spus Day.
Chipul lui Brick s-a încruntat imediat după ce a auzit asta.
— Ei bine, ajută-mă, hai, murmură Day, făcându-l pe Brick să zâmbească.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...