-Ce faci atât de târziu? a mormăit Nick când i-a văzut pe Day și Brick ieșind din magazin.
-Oh, cerul este deja întunecat? spuse Brick, văzând că afară era deja întuneric.
— Da, ei bine, putem dormi împreună, spuse Nick din nou.
-De ce mergi cu el?a spus Neil.
— Treaba mea, se întoarse Nick către Neil cu o voce tare înainte de a se întoarce.
-Vom cumpăra orez înainte ca magazinul să se închidă la 20.00, a spus Day.
Brick s-a prefăcut că spune ceva.
-Brick, hai să luăm cina împreună , se auzi o voce din cortul lui Ball, nu departe.
Cu alte cuvinte, unele dintre cuvintele lui Nick au fost suficient de tare pentru ca și grupul lui Ball să le audă.
Brick se întoarse și se uită la Ball înainte de a se întoarce să se uite la Day, care avea o față nemulțumită lângă el.
-Când m-am dus să fac un duș, Ball te-a invitat pe tine și pe Neil să mâncăm împreună... Oricum, hai să mâncăm cu ei , îi spuse Brick lui Day, nu prea tare.
-De ce să mănânc mâncarea altora? Știu ce să cumpăr să mănânc ,a spus Day pe un ton dur, dar nu a fost puternic.
-Așadar, hai să mergem la comandă și să mâncăm împreună. Și ei sunt prietenii mei. Asta-i tot. Hai să luăm ceva de mâncare pentru tine ,a spus Brick.
Day se uită dezaprobator la Brick.
— Bine, spuse în cele din urmă Day.
Acest lucru l-a făcut pe Nick să pară surprins, Day ascultă ce avea de spus prietenul său.
Brick zâmbi imediat.
-Așa că spune-i și prietenului tău , a răspuns Day, înainte de a se întoarce și dă din cap către Neil să-l conducă la magazin să cumpere cina.
-O să mori curând, amice?
Neil și-a tachinat prietenul în timp ce cei doi au intrat să cumpere ceva de mâncare. Day zâmbi ușor.
-Să ne întoarcem mai întâi la Bangkok ,a spus Day, înainte de a merge spre a comanda mâncare și a sta și a aștepta.
După un timp, l-a văzut pe Brick mergând spre el.
-Ce faci? a întrebat Day încet. Brick a fost puțin deconcertant.
— Nimic... Am venit doar să arunc o privire, spuse el.
-Hei, ți-e teamă că Day va fugi?la tachinat Neil.
-Te-ai speriat de ce?... Și tu, n-ai de gând să te uiți la idiotul ăla Nick? El stă cu un alt tip, a spus Brick, la care Neil s-a ridicat imediat și a plecat fără să scoată un cuvânt.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...