Capitolul 40

258 13 0
                                    

De îndată ce Brick s-a întors să se uite, chipul i s-a golit când a văzut silueta înaltă a lui Day stând pe mal cu ochi glorioși

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

De îndată ce Brick s-a întors să se uite, chipul i s-a golit când a văzut silueta înaltă a lui Day stând pe mal cu ochi glorioși.

-Ai...Ai'Day, îl strigă Brick încet pe Day, înainte de a se îndepărta în grabă de Ball, instinctiv.

-Cine este? a întrebat Ball, confuz.

Deși l-a auzit pe Nick spunând că a venit tatăl lui Brick, Ball s-a gândit că nu seamănă pentru că cealaltă parte încă părea tânără.

-Huh...

Brick rămase fără cuvinte, întorcându-se să se uite la Day. Brick, observă că silueta înaltă stă încă nemișcată. Neil stătea și el uitându-se la Nick. Dar, Nick nu pare să sufere prea mult pentru că încă înoată și se joacă cu trusa.

-Îmi vezi fața, e amuzant? zise Day încet, Brick ezită pentru că nu era pregătit pentru asta, nu știa ce să facă dacă Day venea să-l vadă. Adică, Brick nu credea că va fi atât de repede.

-Cum ai ajuns aici? a strigat el pentru că sunetul cascadei este destul de puternic.

-Nu trebuie să știi cum am ajuns acolo. Ceea ce trebuie să știi este că... sunt... foarte... foarte supărat, a spus Day.

//La naiba, chiar dacă nu-mi spui, știu că ești foarte supărat. Uită-te la fața ta, parcă vrei să-mi mănânci capul... Ce să fac? // Brick nu poate decât să ghicească în inima lui.

-Este o problemă cu Brick? l-a întrebat Ball pe Brick, văzând expresia lui Brick.

-Este... este... asta, Brick nu știa cum să-i explice lui Ball.

— Coboară, se auzi vocea lui Day, iar Brick se teme.

Deși Day nu era înflăcărat. Dar, tăcând așa, Brick nu se putea abține să nu se teamă.

Brick a rămas fără cuvinte.

-Vrei să vii sau mă lași să merg la tine? a întrebat Day din nou.

-Uh… Ball Scuză-mă, a spus Brick încet înainte de a coborî încet din straturile stâncoase ale cascadei.

Brick știe că, chiar dacă nu merge la Day, Day poate sta și aștepta până când Brick încetează să mai joace în apă și Brick nu vrea ca și Ball să aibă probleme.

-Nick, ticălosule! Vino aici acum, strigă vocea lui Neil, făcându-i pe grupul lui Ball să se întoarcă să se uite la Nick.

-Cine ești tu să-mi porunci? a spus Nick încruntat. Cât despre Brick, inima îi bate cu putere.

— Cât despre tine, Day, dacă îi faci ceva prietenului meu, te voi acuza la Night, la amenințat Nick.

Day aruncă o privire la Nick cu coada ochiului, dar nu spuse nimic. Brick nu îndrăznea să se uite la chipul lui Day.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum