Capitolul 1: Povestea Neil💚Nick

265 16 3
                                    

*(Introducere personajului Nick) *

Nick este un tânăr cu o față frumoasă și o siluetă mică

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nick este un tânăr cu o față frumoasă și o siluetă mică. Prietenul grupului lui Gear, Four și Brick. Este destul de încăpățânat și cu o personalitate veselă, când prietenii lui fac ceva rău, Nick îi vorbește mereu, deși rareori este capabil. Acum, Nick este puțin îngrijorat pentru Brick.

După ce și-a dat seama că unul dintre cei mai buni prieteni ai săi se confruntă cu unele probleme, Nick a încercat să găsească o soluție pentru a-și ajuta prietenul. Dar, când a aflat ce se întâmplă între Brick și Day, l-a întâlnit pe prietenul lui Day, Neil. I-a fost suficient să-l vadă de departe, încât să-i placă imediat.

Deși Brick l-a avertizat că Neil este foarte rău. Nick crede că dacă există șansa de a-l mai vedea pe Neil o dată, Nick îl poate face pe Neil să cadă pe Nick.

Nick nu este o persoană care nu știe să se descurce în pat. A trecut deja prin lucruri, dar nu e foarte grav. Cel mult se ajunge la ceva temporar. Nick recunoaște că este defensiv în pat. Prin urmare, nimeni nu este surprins dacă există mai mulți tineri care vin adesea să flirteze cu Nick.

• ⋅⋅ • ⋅⊰⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅⋅ • ⋅ ∙ ∘ ☽ ༓ ☾∘ ∙ • ⋅⋅⋅ • • ⋅⋅⋅ • ⋅⋅⋅ • ⋅

Nick doarme acasă chiar acum. Dar ceva i-a amintit de Brick, așa că a format numărul de telefon al prietenului său. Nick a așteptat destul de mult timp ca cealaltă parte să răspundă.

--Ce naiba faci? De ce răspunzi la telefon atât de târziu? a întrebat Nick.

(--Oh...nimic) sunetul lui Brick îi spune că tremura.

--Ce e în neregulă cu tine? a întrebat Nick curios, pentru că aud lipsa de aer a cuiva...

(//Aaah... vin//) Unele sunete au intrat în telefon, făcându-l pe Nick să se simtă puțin nervos.

(--La naiba... ah... haide... doar... nu pot vorbi) vocea lui Brick a ieșit făcându-i pe Nick să vrea să-și tachineze prietenul.

--De ce suni așa? Suni ca și cum ai sta pe cineva hahaha , a spus Nick râzând răgușit.

(--Deci... asta e... nu voi mai vorbi.... Hei Day... Uh...) a țipat Brick înapoi. Acest lucru l-a făcut pe Nick un pic năucit.

(--Acum înțelegi, prietenul tău este pe cale să vină) a vorbit Day înainte ca apelul să se încheie.

Nick se ridică ușor. Nu s-a gândit niciodată că își va auzi prietenul făcând sex cu cineva.

--Oh, hei...hei, Day, îți bat joc de mine? Stai si vezi, ma duc cu tine maine ,a spus Nick inainte de a merge la culcare sa astepte ziua urmatoare.

...Ziua urmatoare...

Nick a condus direct la apartamentul lui Day la sfârșitul zilei. A urcat în camera lui Day și a apăsat o clipă pe sonerie, până când persoana care a răspuns la ușă a fost Day.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum