p-Poți să-mi spui unde s-a dus Brick?a întrebat Day din nou.
— Nu încă, pentru că Night vrea să-i ceară lui P'Day altceva, spuse Night, iar Day se încruntă.
-De ce trebuie să facă Night asta pentru el, deși i-a făcut ceva rău lui Night înainte , întrebă Day curios.
-Atunci, de ce se simte bine P'Day cu cineva care s-a gândit să îl rănească pe Night? P'Day nu a crezut asta, dacă ar fi făcut-o... chiar acum Night nu i-ar spune nimic , i-a interceptat tânărul pentru că știe cât de încăpățânat este Day.
-Vrei să-mi vorbești așa acum? Îl iubești pe Gear mai mult decât pe mine, a spus Day, dar nu vorbea foarte serios cu fratele său.
— Nu trebuie să schimbi subiectul, spuse Night zâmbind.
-Bine, spune-mi ce mai vrei. Voi face tot posibilul , a spus Day cu nonșalanță.
— Night o să ceară ceva mai întâi, dar nu te supăra , a spus tânărul pe un ton serios.
-Hai, a răspuns Day.
-Dacă P'Day merge după Ai'Brick, îl primește înapoi și îl ia în serios. Night vrea ca P'Day să spună tuturor despre P'Day și Ai'Brick , spuse Night, ochii lui Day se măriră imediat.
-Spuneți tuturor că nu există nicio cale, a spus Day imediat.
-Ei bine, Night nu îi cere lui P'Day să spună altor oameni că P'Day l-a violat pe Ai'Brick. Night vrea doar ca P'Day să le spună lui Gear, Four și Gus că P'Day și Brick sunt împreună. Oricum, nu vreau ca nimeni să știe ce a făcut P'Day. P'Day este fratele lui Night și Night nu vrea ca nimeni să-l privească cu dispreț pe P'Day. Chiar dacă P'Day a făcut lucruri foarte rele, a spus Night, uitându-se la fratele său mai mare.
-De ce trebuie să spun? a întrebat Day.
-De ce? Să spunem că Night se întâlnește în secret cu Gear, iar Ai Gear refuză să facă public. Cum s-ar simți P'Day?
Night a răspuns, Day s-a calmat puțin, pentru că a înțeles sensul a ceea ce își dorea. spune fratele său.
— Așteaptă să-l aduc eu primul, spuse Day disprețuitor, cu inima dură ... Dar, se pare că frățiorul lui este prea sârguincios ca să-și bată joc de el.
-Dacă P’Day nu face ceea ce cere Night? a întrebat Night din nou, doar pentru a fi sigur.
--Night, de ce îndrăznești să mă forțezi? De ce îmi faci asta acum? a întrebat Day Night, care a tăcut, fără să spună nimic.
Night s-a ridicat, a deschis gura și a privit în altă parte, prefăcându-se că se aplecă spre fratele său.
— Night ,îi spuse Day fratelui său mai mic cu o voce profundă.
-P'Day este întotdeauna așa. Îi place să împingă și încă se întreabă de ce a fugit Brick, a spus tânărul răgușit.
Day a încercat să-și suprime emoțiile.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...