Capitolul 43

220 14 0
                                    

-Ai spus că este vorba despre mine, ce este? a întrebat Brick imediat și puțin nedumerit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ai spus că este vorba despre mine, ce este? a întrebat Brick imediat și puțin nedumerit.

— Acum vrei să știi, spuse Day.

-Ce e, Brick? întrebă Nick curios.

-Ei bine, Ai'Day a spus să ne întoarcem astăzi la Bangkok, deși a spus că ne vom întoarce mâine. A spus că trebuie să facă ceva important, i-a spus Brick prietenului său. Nick se încruntă ușor.

— Atunci du-te înapoi, spuse Nick, făcându-l pe Brick să se întoarcă imediat să se uite la prietenul său.

-Ce naiba, Nick? l-a întrebat Brick pe prietenul său.

-Oh... ei bine, vreau să știu ce este important?a spus Nick.

Neil clătină din cap la curiozitatea lui Nick.

-Nu trebuie să te încrunți, Brick. Te pot duce din nou în călătorie, sau vei sta aici o lună întreagă? Te pot aduce înapoi mai târziu, a spus Day.

-Nu, nu trebuie să fii sarcastic cu mine. Te poți întoarce, a spus Brick și s-a întors frustrat în cort. Ar vrea să facă câteva fotografii cu Day aici, dar Day a confirmat că se vor întoarce. Deci Brick este puțin nemulțumit. Brick a mers la cort cu o expresie îmbufnată pentru a-și pune lucrurile deoparte.

-Ce faci Brick? a întrebat Ball în timp ce se opri în fața cortului.

-Îmi adun lucrurile, mă întorc la Bangkok , a spus el cu o voce calmă.

-Oh, de ce te grăbești înapoi? a întrebat Ball confuz.

-Păi, idiotul ăla vrea să se întoarcă... de ce vine aici doar pentru o zi și apoi vrea să se întoarcă?

Brick a continuat să se plângă înainte de a-l vedea pe Nick întorcându-se singur la cort.

-Dar tu, vei rămâne? l-a întrebat Brick pe cel mai bun prieten al său.

-Despre ce vorbești? Nenorocitul ăla m-a luat să-mi iau lucrurile, spuse Nick, făcând bofă înainte de a se întoarce spre Ball.

-Ce e, Ball?a întrebat Brick, văzându-l pe Ball ezitând, dorind să spună ceva.

-Ei bine, aș vrea să cer numărul de telefon al lui Brick, poți? Ei bine, am vrut doar să vorbesc cu tine. Dar dacă nu, e bine, a spus Ball.

-Nu ți-e teamă că Day a te va ucide, Ball? a întrebat Nick zâmbind.

-Ei bine, mi-e frică, dar sunt chiar nevinovat, nu vreau să fac probleme. Măcar vreau să fim prieteni ,a spus Ball zâmbind.

Brick a zâmbit ușor înainte de a scotoci pentru a-și găsi propriul telefon și a-l porni înainte de a schimba numerele cu Ball imediat.

Când au terminat de schimbat numerele, Brick a continuat să împacheteze, ceva timp mai târziu, Neil și Day s-au întors să-și împacheteze lucrurile și să așeze cortul. Day se uită la Brick cu coada ochiului, dar nu-i spuse nimic.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum