Capitolul 12🔞🔞🔞

316 13 1
                                    

- Uh

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Uh... ce mai face fratele tău? a întrebat Brick ridicându-se și urmărind filmul. Day se întoarse să se uite la silueta mică care stătea pe podeaua camerei.

- De ce vrei să știi? a întrebat Day cu o voce severă.

--Nu pot să știu? a răspuns el.

-+De ce? Vrei să găsești o modalitate de  a-i face ceva fratelui meu din nou? spuse Day, cu vocea supărată.

Brick a făcut bofă la asta.

--Crezi că voi fi rău tot timpul, Day? Nu crezi că îmi pasă de frățiorul tău? a spus el enervat pentru că Day îl vedea ca pe o persoană care făcea mereu lucruri rele.

— Eh, o persoană ca tine și-a făcut griji pentru alți oameni? răspunse Day.

Brick, frustrat, a încetat să mai vorbească cu Day care s-a uitat ușor la fața lui.

„O să-l pun  pe  Night să părăsească universitatea și să meargă la casa  din  provincie, spuse Day degajat.

Brick se întoarse să se uite din nou la Day.

--Ești nebun? Fratele tău doar vrea
meargă la școală, a întrebat el imediat.

--Atunci de ce l-ai lăsat să nu mai studieze pentru o vreme și apoi să-l înscrii înapoi la școală? a spus din nou Brick, gândindu-se.

--Nu crezi că este o pierdere de timp?”a întrebat el din nou.

--A-i permite fratelui meu mai mic să-și piardă timpul este mai bine decât a fi în preajma unor oameni răi ca tine , a răspuns Day, făcându-l pe Brick să se enerveze instantaneu.

--Cuvintele mele sunt rele, acțiunile mele sunt rele, spui că sunt rău, dar ești la fel de rea ca mine, Day! Eu doar vorbesc, n-am făcut nimic, corect... Ahi!! spuse Brick nerăbdător înainte de a țipa de durere când Day îl apucă de braț.

--Așa că... facem o combinație bună,  tu  și cu mine, rău cu rău împreună. E distractiv, nu? a întrebat Day pe un ton calm, împreună cu creșterea forței de compresie pe brațul lui Brick.

--Ce naiba este distractiv?! Te distrezi singur, psiho-tule! spuse Brick din nou, cu Day privindu-l cu o privire puternică.

--Crezi că nu o să-ți fac nimic în seara asta? Încă ai o gură bună tot timpul, nenorocitule , a spus Day cu o voce severă, așa că ochii lui Brick s-au mărit când la  auzit.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum