-Nu veni să te joci cu mine așa, Pee, nu râd , a răspuns el, deși în inima lui simțea că Pee nu glumește.
(-Nu glumesc) a răspuns Pee. Brick tăcu o clipă.
-Nu sunt gay, a răspuns Brick.
(-Tu nu ești gay, e Day care cred că este gay, nu?) a spus Pee.
--Nu sunt foarte bine acum, vreau să mă întind și să mă odihnesc.
Brick taie cu încăpățânare.
(-Înțeleg. Nu am nevoie de un răspuns acum, încearcă să te gândești puțin la asta. Dacă crezi că este prea rapid, poți încerca să mă analizezi mai întâi. Dar, pot să-ți spun acum, nu o să te tratez așa cum a făcut-o Ai'Day) a continuat Pee să spună același lucru.
-Nu mi-a făcut nimic , nu s-a putut abține să nu răspundă.
(-Uh, hmm, hai sa zicem ca nu stiu. Nu te mai deranjez, sper ca data viitoare cand te sun, imi vei raspunde) a raspuns Pee inainte de a inchide.
Brick zăcea nemișcat, cu creierul plin de întrebări și îndoieli. Silueta mică a rămas întinsă gândindu-se astfel a trecut mult timp și totuși, Day nu a apărut să-l caute.
*Cioc cioc*
O bătaie în uşă l-a făcut pe Brick să sară din gândurile sale .... probabil că Day n-ar bate la uşă, ar deschide-o fără să bată.
-P'Brick... este Beam, poate intra Beam? a strigat vocea unui tânăr din afara camerei, făcându-l pe Brick să se încruntă ușor.
-Intră, ușa nu este încuiată, țipă Brick, privind în sus spre tavan, ca de obicei.
-Ce e în neregulă, Beam?a întrebat Brick fără să se uite la Beam, în timp ce îl doare inima când vede chipul unui copil drăguț ca Beam.
— Uh, Beam l-a întrebat pe P'Day dacă poate veni... Beam vrea să-i ceară scuze lui P'Brick, spuse tânărul cu o voce tremurată.
Brick s-a întors să-l privească și nu s-a putut abține să nu-i pară milă de tânăr când a văzut urme verzi pe brațe și crăpături la colțurile gurii.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...