SPECIAL: Ziua Loy Krathong.🩷

229 6 0
                                    

Notă⚠️ Loy Krathong este un festival celebrat anual în toată Thailanda. Apare în noaptea cu lună plină din a douăsprezecea lună a calendarului lunar tradițional thailandez; in calendarul vestic coincide, in mod normal, cu luna noiembrie. „Loy” înseamnă „a pluti”.

- Day pentru Loy Krathong, la ce oră să mergem la festival? l-a întrebat Brick pe Day, care era în bucătărie, în timp ce se uita la televizor în sufragerie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Day pentru Loy Krathong, la ce oră să mergem la festival? l-a întrebat Brick pe Day, care era în bucătărie, în timp ce se uita la televizor în sufragerie.

— Nu vreau să plec, răspunse Day scurt, făcându-l pe Brick  să se îmbufneze.

-Dar eu vreau să merg acolo. De ce nu vrei să mergi? Trebuie să mă duci acolo, a strigat Brick .

-Sunt prea mulți oameni. Este întotdeauna haotic , a răspuns Day.

-Atunci, voi merge cu Nick ,a spus  Brick furios înainte de a ridica telefonul și a forma numărul lui Nick.

Day iese din bucătărie, se sprijină de uşă şi se uită la Itt aşezat pe canapea cu ochi blânzi.

-Nick, ești în camera lui Neil? Vino la mine, a sunat Brick pentru a-i spune prietenului său.

— Bine, grăbește-te, spuse din nou Brick înainte de a închide.

Se întoarse să se uite la Day, care încă stătea acolo, uitându-se la el. Brick întoarse stângaci capul. Day clătină din cap înainte de a veni să stea lângă el. Brick s-a îndepărtat de el. Ochii îi erau lipiți de televizor, neîndrăznind să se uite la Day.

— Ești leneș, tot timpul, spuse Day cu o voce calmă.

Brick mormăi, dar nu spuse nimic. După un timp, soneria a sunat. Brick se ridică repede să răspundă la ușă.

-La naiba, Nick, vino cu mine mâine ,îi spuse rapid Brick prietenului său.

— Unde îl inviţi să meargă? întrebă Neil pentru că îl urmase pe Nick.

— De ce trebuie să mă întrebi? a spus Brick înapoi.

-Ei bine, eu sunt soțul lui. Și tu, te-ai verificat mai întâi cu soțul tău? întrebă Neil înapoi.

Brick se uită la Day cu coada ochiului înainte de a se întoarce din nou.

-Hehe, ești supărat pe Day? Day, ce ai făcut ca să-mi superi prietenul?întrebă Nick în glumă.

— Nu trebuie să-l întrebi , spuse Brick mai întâi.

Neil se apropie să stea cu Day în timp ce ridică o sprânceană ca și cum ar fi vrut să-l întrebe pe Day pentru ce se certa cu Brick.

— Nu fi încăpățânat, Brick. De ce te comporți ca un copil pentru așa ceva? spuse Day cu o voce furioasă.

- Da, sunt un copil. Cine vrea să fie un adult plictisitor, ca tine? Brick  se certa înainte de al târî pe Nick în dormitor să vorbească, lăsându-i pe Neil și Day împreună în sufragerie.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum