-Despre ce naiba ai vorbit azi? Nu ți-e rușine? strigă Brick imediat, în timp ce stătea în mașină după ce cumpărase prăjitura și se ducea acasă la Day
-Ce am spus?a întrebat Day încet.
-Deci ce i-ai spus lui P’Water? a spus Brick. Day se întoarse să se uite la Brick.
-Nu ești mulțumit de ceea ce am spus? Dacă nu ești mulțumit, data viitoare nu voi spune nimic și nu voi spune că ești doar prietenul meu, bine?a spus Day pe un ton normal.
Brick se opri o clipă înainte de a se întoarce să privească din mașină.
— Nu, sunt doar puțin supărat, spuse Brick, cu vocea joasă. Day se uită puțin la el.
-Ei bine, este jenant să te comporți nepotrivit, de obicei nu ești genul care spune așa ceva , a spus Brick, dar nu a îndrăznit să se uite la Day.
Day zâmbi ușor.
-Pot să o spun sau nu? Day s-a prefăcut că întreabă.
— Ei bine... um, depinde de tine, spuse Brick încet. În curând, Day a condus acasă. Night a ieșit zâmbind și a deschis poarta pentru ca Day să intre în parcare.
Brick s-a simțit puțin inconfortabil, pentru că nu este obișnuit să fie în fața lui Night Deci, Brick a coborât din mașină și a fost surprins când l-a văzut pe Gear ieșind.
-Cum ai ajuns aici?l-a întrebat Brick pe prietenul său pe un ton bâlbâit.
-Ei bine, este casa soției mele, de ce nu am putut să vin? În plus, Night m-a invitat să mănânc aici ,a spus Gear, uitându-se la Day.
Day nu a spus nimic, dar a scos lucrurile din mașină și a intrat imediat în casa lui. Lăsându-i pe cei doi cei mai buni prieteni stând de vorbă.
-La ce te uiți? i-a spus Brick prietenului său pentru a-i ușura disconfortul și jena.
-Nimic, pur și simplu nu pot să cred că ești soția lui Ai'Day. Mai ai ceva de la mine? a întrebat Gear curios.
-Nu, nu ascund nimic altceva, a răspuns el.
-Atunci de ce nu mi-ai spus de la început că tu și Ai Day te întâlnești? De cât timp te întâlnești cu el?l-a întrebat Gear pe Brick.
Avea să-i spună prietenului său adevărul, dar Day a ieşit primul. Acest lucru îl face pe Brick uşurat că nu trebuie să-i răspundă prietenului său nimic mai mult decât atât.
-Ce vrei să întrebi? Nong Night așteaptă să mănânce. Nu vrei să mănânci? Dacă nu vrei, du-te acasă , a spus Day pe un ton plat.
Gear se întoarse să se uite la Day cu o expresie sumbră, dar se duse imediat să il găsească pe Night care îl aștepta în bucătărie.
-Ce faci ca să-l superi pe P’Day, Gear? a întrebat Night cu o voce calmă, când și-a văzut iubitul intrând în bucătărie.
-Nu-l deranja deloc. Tocmai l-am întrebat pe prietenul meu când și cum s-au îndrăgostit el și Ai’Day , a spus Gear.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
AksiRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...