Capitolul 21

235 11 0
                                    

--Ce se întâmplă? Night a ridicat o sprânceană și a întrebat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Ce se întâmplă? Night a ridicat o sprânceană și a întrebat.

-Nimic, du-te la culcare

Day l-a bătut pe cap pe fratele său și a plecat să iasă din cameră, dar picioarele i s-au oprit în fața ușii dormitorului fratelui său.

--Ce e în neregulă cu P’Day? a întrebat din nou Night pentru că era confuz,  din cauza atitudinii sale

— Poate Night să stea singur acasă? Trebuie să-l găsesc pe Neil, spuse în cele din urmă Day.

-P'Neil? Ce e în neregulă cu P'Neil? întrebă Night curios.

--Nu se simte bine. Night trebuie să știe că Neil a venit să locuiască singur în Thailanda, așa că mi-e teamă că i se va întâmpla ceva, plus că este târziu, așa că vreau să merg să-l văd puțin , a spus Day. Dar, acum, Neil stătea de fapt întins pe burtă și se uita la filme în camera lui, fără să știe ce se întâmplă.

--Așa că P'Day grăbește-te, nu-ți face griji pentru Night, nu e nimic în neregulă cu Night și poate avea grijă de el însuși. spuse imediat tânărul.

Day i-a aruncat fratelui său o privire vinovată înainte să se aplece și să-l sărute pe fruntea fratelui său.

— Îmi pare rău că te las în pace, spuse Day.

— Bine, P'Day a acordat deja multă atenție Nopții, spuse Night, în glumă, nevrând ca fratele său să se gândească prea mult.

-Ei bine, eu voi merge primul. Probabil că nu voi putea să mă întorc, pentru că mâine mă voi întoarce la salon.Oh, Night, nu trebuie să cobori să-ți iei rămas bun, eu' Voi încuia ușa de afară, spuse Day, la care Night dădu din cap cu un zâmbet.

Day a părăsit apoi camera fratelui său și s-a întors în camera lui să se schimbe și să pregătească câteva lucruri. Stând în mașină, a trebuit să se înjure când a văzut telefonul lui Brick în mașină. Deci, nu era de mirare de ce Brick nu a răspuns la telefon. Silueta îl ridică și se îndreptă direct spre apartamentul lui.

Intrând în cameră, Day s-a apropiat să deschidă ușa.
În cameră, Day a mers să deschidă ușor ușa dormitorului, lumina slabă din capul patului era aprinsă. Silueta înaltă s-a apropiat mai mult pentru a vedea figura mică înghesuită într-o pătură mare și a văzut că pe noptieră era terciul neatins pe care Neil a spus că l-a făcut pentru el, mai era și pastila lângă o ceașcă de plastic transparent.

Day a fost imediat supărat când și-a dat seama că Brick nu se trezise să mănânce și să-și ia medicamentul. Day s-a asezat pe pat langa Brick si a indepartat usor foaia de gel pentru scaderea febrei.

// Mai ai febră, nu? // murmură Day pe sub răsuflare când își duse mâna la fruntea netedă și descoperi că Brick era încă cald. Silueta înaltă se ridică să apuce un prosop și să-l scufunde în apă. Apoi s-a așezat din nou pentru al curăța Brick, dar când l-a întors pentru a curăța Brick a început să-și deschidă încet ochii, trezindu-se încet.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum