Când auzi vocea lui Day, Brick se opri brusc.
— Ei bine, nu ești disponibil să mă iei, doar așa, spuse Brick.
(--Deci când ți-am spus că sunt ocupat?) a întrebat Day categoric.
--Ei bine, faci niște comisioane cu soția ta, nu-i așa? Nu te grăbi, doar fă-o, mă voi întoarce singur , a spus Brick în ciuda supărării din inimă.
(--Huh, așa e am o mică treabă de făcut. Cât despre tine, stai și așteaptă la universitate, nici să nu te gândești să te întorci pe cont propriu.) zise Day din nou.
--Dacă ai de gând să-ți faci timp pentru a-ți face misiunea, nu o să stau și să aștept, rădăcinile vor crește , a spus Brick.
(--Ți-am ordonat să aștepți, așa că așteaptă, sau vei ne supune ordinelor mele? ) a întrebat Day pe un ton batjocoritor.
Brick mârâi ușor din gât.
--Deci, ce comisioane trebuie să faci ? a hotărât să întrebe din curiozitate Brick.
(--Ce crezi că voi face? Sunt cu fete drăguțe.) spuse Day făcându-l pe Brick să simtă imediat o durere ascuțită în inimă.
(//P'Day ahh...nu te juca//), O voce feminină a sunat pe telefon pentru ca Brick să audă.
Inconștient, Brick prinse strâns telefonul.
--Da!! Știu ce faci. Dacă vrei să aștept, voi sta aici și voi aștepta. Când ajungi aici sună-mă.
Brick a închis imediat apelul înainte de a întinde mâna să-și frece capul.
--Ce sa întâmplat? Nu trebuie să vii să mă cauți , spuse Brick la telefon.
Deodată, un mesaj a sunat și el a apăsat să citească.
[Day: Ai încheiat apelul, ne revedem cu siguranță]
--Woah... La naiba... încă îndrăznești să mă amenințe din nou! Psihopat. Sadic! nou... Tu psiho, sadic, nenorocit... Woah , a spus Brick stând singur la universitate, unii s-au întors și l-au privit nedumeriți.
--P'Day, ce ți-am spus? Totul este o mizerie acum , a spus o voce feminină în timp ce se uita la tortul mare din fața ei.
--Am vrut doar să încerc. Vă voi plăti înapoi mai târziu , a răspuns Day.
--Nu este nevoie, se poate aranja. Acesta este tortul lui Nong Night. Deci cui îi vei oferi cealaltă cutie de tort? lui P' Day nu-i plac dulciurile , a întrebat din nou femeia întinzându-i o pungă de cutii. Tort.
--O să-l dau unui câine din casa mea , a spus Day.
Femeia se încruntă confuză.
--Ce câine mănâncă prăjitură!? Ești nebun, P'Day , a spus fata.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...