Capitolul 42🔥🔥🔥

362 17 2
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

— Hmm, chicoti încet Day în gât.

-De ce râzi? a întrebat Brick,cu o voce tremurândă.

— Ești bolnav mintal?întrebă Day.

— Pentru tine, asta este, argumentă Brick repede.

-Ești sigur că vrei să te tratez așa cum obișnuiam? a întrebat Day încet.

-Ei bine... nu vreau să fie ca prima dată când ne-am întâlnit, a răspuns el încăpățânat.

-Este o mare problemă” a răspuns Day. Brick se încruntă.

— O, dacă îmi fac prea multe probleme, nu trebuie să faci ceea ce îți cer, spuse el pe un ton enervat și tăcu.

Day a tăcut și el.

— Știi, aș fi mai bine să fug într-o țară străină, ca să nu mă găsești, mormăi Brick pe sub răsuflare, înainte ca brațele să se strângă și mai mult.

-Ow... doare, Ai’Day, ai de gând să-mi îmbrățișezi oasele până se sparg? a spus Brick în timp ce se zbătea.

-Încă te gândești să fugi de mine, Brick? a întrebat Day cu o voce severă.

-Nu... nu, doar vorbesc.

-Nici să nu te gândești, nici să nu spui și fă-o ca să aud. Dacă fugi din nou de mine, o să-ți dau foc la  casa și  la service, a spus Day încet.

-O, ticălosule, ai de gând să incendiezi casa și magazinul (service-ul)tatălui meu?a întrebat el imediat.

Notă importantă:  Cred ca ati observat de-a lungul poveștilor ca thailandezi numesc magazin orice clădire....fie când este vorba de salon ,service ,mall , restaurant , studioul etc....eu unde am văzut am modificat dar unde a mai rămas vreau să știți despre ce este vorba 🙄🙄🙄)

-Dacă nu vrei să ard nimic, nu mai fugi niciodată de mine, bine?a ordonat Day cu o voce adâncă.

Brick și-a încrețit ușor nasul înainte de a-și îngropa fața pe pieptul lui Day.

— Înțeleg bine, spuse el cu o voce înăbușită.

Căldura corpului curge între cei doi, până când nu se simte răceala aerului. Brick nu credea că trupurile a doi bărbați au generat această căldură.

Day la strigat,  Brick

După un moment de tăcere, Brick vorbește pentru că știe că Day nu doarme, din cauza folosirii constante și tot mai mari a îmbrățișărilor.

-Ce? a răspuns Day.

— Încă nu mi-ai răspuns la întrebare, a spus Brick.

Se referă la întrebarea când s-au așezat afară înainte ca Day să facă un duș.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum