Capitolul 34

198 11 0
                                    

--Night este deja aici , a spus mama lui Gear

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Night este deja aici , a spus mama lui Gear.

Day s-a întors să-i dea un zâmbet fratelui său mai mic; totuși, când Night a văzut fața fratelui său, a simțit că ochii i se încălzesc din nou, dar a încercat să reziste.

-Hei, Day, ce ai făcut ca Night să fie incomod? Omule, aseară am încercat să-l consolez, dar orice ar fi, a tot zis "E rău, P'Day este rău" și oricât am întrebat, el nu mi-a spus nimic, murmură vocea lui Gear în timp ce mergea în spatele lui Night.

Silueta mică se întoarse să-l lovească în burta pe Gear într-un mod care nu-l lăsa să vorbească.

-Gear, vorbește frumos cu Day , a spus mama dojenitoare.

-Bine, mamă, vechile obiceiuri nu pot fi rezolvate , a spus Day  în timp ce se uita la Gear, apoi se uită suspicios la fratele său mai mic.

Night vino aici, ce e în neregulă? Am avut o discuție bună ieri, îi strigă Day încet frățiorul.

- Night... dacă fratele tău este nepoliticos sau îți face ceva rău, sună-mă, îl voi pune pe șofer să te ia și să te aducă aici , a spus Gear din nou, ridicând o sprânceană la Day.

Day se uită la Gear, dar nu spuse nimic.

--Gear, i-a spus cu înverșunare mama lui fiul.

Night s-a apropiat de fratele lui și l-a îmbrățișat.

— P'Day, hai să mergem acasă, spuse Night încet, la care Day dădu din cap înainte de a se întoarce către mama lui Gear.

-Mamă, mă voi întoarce primul. Îmi pare rău că te deranjez, i-a spus Day mamei lui Gear.

-Condu bine, a spus mama lui Gear, zâmbind.

-Gear, eu mă întorc primul, poți să te întorci la culcare , i-a spus Night iubitului său, așa că Gear a dat din cap, cu ochii sclipind pentru că nu voia ca Night să plece, dar Day și-a condus frățiorul la mașină.

-Ce sa întâmplat? Ești supărat pe mine? a întrebat Day în timp ce-și conducea fratele acasă.

-Stai puțin, mai bine ai aștepta până ajungi acasă, a spus Night, făcându-l pe Day să se uite șoc și uimit la frățiorul său.

Day a condus repede acasă, ca să poată vorbi cu fratele său.

Ajuns acasă, Night a deschis poarta gardului pentru ca Day să intre în parcare, în timp ce el a intrat primul.

Când mașina era parcata, Day a intrat în casă, dar când a făcut-o, nu și-a văzut fratele. Day s-a gândit că Night ar fi lăsat sacul de haine în propria sa cameră, așa că Day s-a dus la bucătărie să bea apă. Ieșind din bucătărie, la găsi pe Night stând deja pe canapea așteptând.

-Ți-ai pus valiza? a întrebat Day, așezând paharul cu apă pe care îl turnase fratelui său pe masa de sticlă.

-P’Day... Îți place Night?întrebă Night încet, făcându-l pe Day să-și ridice ușor sprâncenele.

 Ești atât de rău 1 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum