-Ei bine, el este prietenul meu... este normal ca el să-și facă griji pentru mine , a argumentat Brick în liniște, de teamă că Day îl va certa în continuare.
--Prieteni?... Uh... spuse Day trăgând adânc aer în piept cu Brick părând nedumerit.
Apoi Day s-a ridicat și s-a dus să pună toate vasele murdare în bucătărie.
Brick a vrut să-l sune din nou pe Nick, dar nu a îndrăznit pentru că era îngrijorat că Day i-ar face ceva dacă o face. Brick nu poate decât să spere că Day nu-i va face nimic prietenului său.
--Brick!! o voce puternică a strigat numele lui Brick făcându-l să tresară.
--Ce?! a strigat Brick înainte ca Day să iasă ca o furtună din bucătărie.
--Ai mâncat toată prăjitura? a întrebat Day cu severitate, faţa lui Brick a căzut imediat.
--Ei bine… uh… uh… am mâncat-o pe toata, a recunoscut el
Day răsuflă adânc în timp ce clătină din cap.
--Dacă te doare stomacul, nu plânge la mine sau o să vin la tine mai tare decât înainte , s-a plâns Day.
//La naiba, nu mă rănești acum, nu-i așa?// Brick nu se poate gândi decât la inima lui.
*Trr ... Trr... Trr*
În curând, a sunat telefonul lui Brick.
Silueta zveltă tresări puțin când Day se uită la el.
--Cine este? a întrebat Day.
— Ai'Nick, răspunse Brick încet.
--Spune-i că cineva va veni să-l ia pentru că nu te simți confortabil să cobori acum, să aștepți la semnul din fața apartamentului, a spus Day.
--Hei Day, Nick nu are nimic de-a face cu asta...spuse el în grabă.
--Ce crezi că o să-i fac prietenului tău? Ridică telefonul! a strigat din nou Day.
Prin urmare, Brick trebuia inevitabil să răspundă la apel.
--Uh...Nick...ești aici?...Parchează chiar în fața apartamentului, o să vină cineva și te va aduce pentru că am o problemă să cobor acum...nu... .nimic... uh ...Mulțumesc foarte mult, a spus el înainte de a închide și de a se uita la Day.
— Ți-am spus deja, răspunse Brick.
--Oh, stai în cameră, mă duc să-l găsesc eu , a spus Day, înainte să apuce telefonul lui Brick și să meargă să deschidă ușa dormitorului, Brick privind îngrijorat.
Day a părăsit camera și a ajuns în fața apartamentului înainte de a căuta o mașină parcată în fața plăcuței de identificare a apartamentului.
Când l-a văzut, s-a îndreptat spre partea șoferului și a bătut pe geam.De îndată ce a coborât, Day a tăcut puțin.
--Tu ești Nick, prietenul lui Brick? a întrebat Day încet, în timp ce Nick îl studia.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
ActionRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...